עם ישראל יאכל בתקופת חג הפורים כ-30 מליון אוזני המן, כ-30% יותר מפורים תשס"ז, מתוכם כ-12 מליון אוזני המן ממולאות בשוקולד יאכלו בעיקר הילדים. כך נמסר מהתאחדות התעשיינים.



יצויין, כי השנה נמכרו כ-1.5 מיליון אוזני המן עשויות מקמח מלא וממולאות במרכיבים טבעיים וכן אוזני המן ללא סוכר.



היצרנים מדווחים, כי בין אוזני המן הנמכרים ערב החג, אוזני המן ב"שחור-לבן", מילוי שזיפים וקפה ו"מיני" - אוזני המן במשקל 25 - 30 גרם (לעומת כ-40 גרם ל"אוזן" רגילה). וכן אוזני המן פרימיום מבצק חמאה.



מבדיקה שערכה התאחדות התעשיינים בקרב היצרנים עולה, כי בפורים השנה גדלו מכירות אוזני המן בכ-15% לעומת אשתקד. מדובר בהיקף כספי של כ-36 מליוני שקלים, כאשר השנה החלו המכירות כבר כחודשיים לפני פורים.



היצרנים מדווחים, כי מחירי אוזני המן התייקרו השנה בשיעור של כ-8%, זאת בעקבות עליית מחירי חומרי הגלם בעיקר הקמח והשמנים, וכן העלייה באנרגיה ובשכר העבודה. מחירו של קילו אוזני המן נע השנה בממוצע בין 26 שקלים ל-35 שקלים, כאשר רוב המכירות הינן במארזים של 400 - 500 גרם.



היצרנים מדווחים, כי השנה יוצאו לקהילות היהודיות בעולם (בעיקר לארה"ב), כ-480 אלף אוזני המן - ירידה של כ-5% לעומת הפורים הקודם.



הטעמים הבולטים הם, כידוע, פרג, תמרים, אגוזים ושוקולד. כן ישנם אוזני המן בטעמים של תות שדה וחלבה. בין היצרנים המובילים בענף: בונז'ור, גדרון, מאפיית אנג'ל, מאפיית ברמן.