בואו נדבר על זה





אתר תוכן גולשים חדש של משרד התיירות יפגיש בין גולשים מרחבי העולם; כן העלה המשרד 300 אטרקציות ו-500 מקומות לינה בישראל באתרי Google – מנוע החיפוש המוביל בעולם



משרד התיירות השיק היום, קהילת תיירות חדשה באינטרנט, במסגרתה מוזמנים הגולשים לשאול שאלות ולקבל המלצות ומידע על ישראל, טרם ביקורם בארץ ובמהלך שהותם. בנוסף, ישמש האתר בימה לגולשים להחלפת מידע, סיפורים אישיים, סרטונים, חוויות והמלצות על טיולם בישראל, כך שתוגדל גם כמות המידע אודות הביקור בישראל. משרד התיירות מעונין לשתף את הגולשים בתכנים התיירותיים על הביקור בישראל ולאפשר דיאלוג, שיסייע במיצוב ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי, זמין ואיכותי לקהל מגוונים.



קהילת התיירות החדשה, המופיעה בכתובת: http://community.goisrael.com כוללת, בנוסף לפורום הפתוח לגולשים, פורום שאלות ותשובות, אשר יופעל ע"י משרד התיירות בשיתוף אגודת מורי הדרך בישראל. מורי הדרך המוסמכים יספקו מענה מקצועי לגולשים באתר תוך 48 שעות מזמן משלוח השאלה. בנוסף, יוצגו באתר שאלות ותשובות שכיחות בנושא תיירות בישראל, המעסיקות את התיירים ומופנות בדרך כלל לנציגי משרד התיירות בלשכות המשרד ברחבי העולם.



לצד זאת, סיים משרד התיירות בימים אלו מבצע אינטרנטי מקיף להעלאת כ-300 אטרקציות תיירותיות וכ-500 מקומות לינה עיקריים עבור האתרים הפופולאריים של מנוע החיפוש המוביל בעולם – Google: Google Maps – אתר המציע מפות של מדינות העולם, בהן משולב מידע הגולשים ו- Google Earth – תוכנה המשלבת גרפיקה מרהיבה בתצלומי לווין של מדינות העולם, בהן משולבות שכבות מידע שבונים הגולשים. פרטי המידע שהוסיף משרד התיירות מלווים בתמונה וטקסט, בנוסף לקישור לאתר משרד התיירות: www.goisrael.com. כן ניתן להוריד קבצים אלו גם דרך אתר משרד התיירות.



אתרי תוכן גולשים נפוצים כיום בכל העולם ובייחוד באתרי התיירות השונים, כאשר הם משמשים כתוספת לאתרים הרשמים של המדינות וכמקור נוסף ואותנטי לקבלת רשמים בנוגע לתכנון טיולים. מסקר שערכה לאחרונה חברת IMHI עולה כי כ- 50% מכלל התיירים האירופאים ביקרו באתרי תוכן טרם נסיעתם לחו"ל וכי 33% מכלל התיירים שינו בחירתם במסלולי טיולים, בתי מלון ואף ביעדים, בהתאם להמלצות הגולשים באתר.



מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח: "קהילת התיירות החדשה והקישור החדש למנוע החיפוש Google ייצרו קשר ישיר בין התייר הפוטנציאלי לגופי התיירות בישראל וכך תתאפשר הפעלת ערוצי שיווק נוספים על אלו המופעלים כיום. משרד התיירות רואה חשיבות רבה בהגברת הפעילות השיווקית ברשת האינטרנט, אשר תאפשר הגעה לקהלים פוטנציאלים רבים, קידום התיירות לישראל ושיפור תדמית המדינה בכלל".