מכירות התמרוקים מתוצרת כחול-לבן גדלו פי 2 בחודש האחרון, ערב חג הפסח, לעומת חודש ממוצע. סה"כ גדלו מכירות התמרוקים מתוצרת הארץ לקראת הפסח בכ-10% - 12% לעומת פסח קודם, והסתכמו בכ-54 מיליוני שקלים. התמרוקים מתוצרת כחול-לבן מהווים בפסח זה כ-20% מסך כל המכירות. כך מסר ליאור לוי, יו"ר ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל ביסקול.
לוי מציין, כי לקראת החג נרשמה עליה כוללת של 20% במכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי לעומת פסח הקודם, והמכירות (תוצרת חוץ ותוצרת הארץ יחד) הסתכמו בכ-294 מליוני שקלים.
לוי ציין, כי משפחה הוציאה בממוצע לקראת הפסח כ-192 שקלים על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור - והדבר מהווה עליה של 10% לעומת פסח קודם.
לוי ציין עוד כי בפסח השנה בולטת העובדה כי ההנחות ומבצעי המכירות מגיעים עד ל-60% הנחה, לעומת הנחות של 25% - 40% בפסח הקודם. הוא הדגיש, כי ישראל הפכה מזמן "לשדה ניסוי" להשקות בשמים חדשים, גם עבור יצרנים בינלאומיים, וגם פסח זה מתאפיין בריבוי השקות.
הענף כולו רשם בשנת 2007 גידול של 4.3% לעומת השנה שקדמה לה והסתכם בכ-1.7 מיליארד שקל.
ישראל מייצאת מוצרי קוסמטיקה ל-108 מדינות בעולם, ומייבאת מוצרים מ-63 מדינות. בשנת 2007 חל גידול ביצוא התמרוקים של כ- 40% בהשוואה לשנת 2006 והסתכם בכ-290 מיליון דולר. בולט גידול ביצוא לארה"ב, רוסיה, יוון, בלגיה וספרד (בכולם הוכפל היצוא).
יעדי היצוא הגדולים כוללים את: ארה"ב, רוסיה, צרפת, אנגליה (יותר מ- 10 מיליון דולר לכל מדינה), היצוא הכולל למדינות אלו מהווה יותר מ-50% מכל היצוא.
בשנת 2007 היבוא גדל ב-10% בהשוואה לשנת 2006. מדינות מובילות ביבוא: צרפת, אנגליה, ארה"ב, גרמניה, ואיטליה (יותר מ- 10 מיליון דולר לכל מדינה). יבוא ממדינות אלה מהווה 70% מהיבוא.
הענף מעסיק כ-5,000 עובדים באופן ישיר וכ-10,000 עובדים בצורה בלתי ישירה. בענף כ-30 מפעלים גדולים המייצרים יותר מ-90% ממחזור המכירות של מוצרים מתוצרת הארץ. בין המפעלים המובילים בענף: ד"ר פישר, קרליין, ביסקול, חלאבין, מורז, עלבד, אינטרקוסמא, לוריאל, אהבה, ד.פי.אל, יוניליוור, קוסמופארם, הנקל סוד, כצט, טבע, ועוד.