למרות ההאטה, עם ישראל מתחדש ברהיטים לקראת הפסח. בשבועיים האחרונים במיוחד מורגשת תנועת קונים ערה של רהיטים לקראת החג. דבר שהביא להתעוררות בענף. מכירות הרהיטים לקראת חג הפסח יגדלו בכ-10% בממוצע בהשוואה לפסח אשתקד, והם יסתכמו בכ-495 מיליוני שקל. כך מעריך אמנון שוורץ, יו"ר איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים ויו"ר ומנכ"ל קבוצת עמינח.



מנתוני היצרנים עולה, כי ערב פסח חלה עליה של 10% במכירות ריהוט ביתי; עליה של 4% נרשמה במכירות מטבחים; גידול של 8% נרשם במכירות ריהוט חדרי שינה; גידול של 7% נרשם במכירות ריהוט חדרי הילדים; גידול של 15% נרשם במכירות כורסאות, ופינות ישיבה, גידול של 17% נרשם פינות אוכל וכסאות ועליה של 10% נרשמה במכירות המזרנים ערב החג.



יו"ר איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים מציין, כי 80% ממכירות הרהיטים לפסח הינם מתוצרת כחול-לבן.



לטענתו, הסיבות להעדפת הריהוט הישראלי הינן התאמת הרהיט לטעמו ולצרכיו של הצרכן הישראלי, שיפור משמעותי באיכות, זמני האספקה המהירים, המחירים האטרקטיביים ותנאי התשלום הנוחים.



עוד הוא ציי כי השנה בולט בעיקר העיצוב החדשני האישי על פי בקשת הלקוח, וכי לקראת הפסח יצאו יצרנים רבים במבצעים והנחות.