לא רבים האומנים שחצו את הבמה ועברו מנגינה מקצועית ואמנותית על כלי נגינה, לקדמת הבמה אל השירה והזמרה עצמה. אחד האנשים שעשה זאת וכעת מתברר שבהצלחה רבה, הוא אליקים ביננשטוק, אחד המתופפים המוערכים בין התזמורות החסידיות בישראל. ביננשטוק, חסיד ברסלב ובנו של החזן הראשי בימים הנוראים באומן, ניגן עם טובי הזמרים החסידיים בעולם וכעת מגיע להגשים חלום ישן, לשיר בעצמו.
באלבום שנושא את השם "ביום ההוא", שר אליקים שירי קודש בלחנים שכתבו מלחינים שונים, כולל הוא עצמו, כל שלבי ההפקה מבחירת הלחנים ועד לעיצוב העטיפה היו תחת פיקודו של יוחאי כפיר והעיבודים שייכים לגרשון פריישטט.
למרות שמדובר בניסיון ראשון לשירה באופן מסודר ומקצועי, נראה שביננשטוק שוחה בקלות בתחום. הוא עובר משירה בהברה ישראלית ("אבא אמר לי") לשירה בעיבריס ("תפאר") וצולח ללא קושי את המעבר בין שירים קצביים לשירי נשמה ורגש, בחן ובתמימות ששמורה תמיד לאלבום ראשון. קולו עדין, נעים וערב הלחנים כובשים והאוזן היהודית מתרגשת.
הפצה: גרינטק.
באלבום שנושא את השם "ביום ההוא", שר אליקים שירי קודש בלחנים שכתבו מלחינים שונים, כולל הוא עצמו, כל שלבי ההפקה מבחירת הלחנים ועד לעיצוב העטיפה היו תחת פיקודו של יוחאי כפיר והעיבודים שייכים לגרשון פריישטט.
למרות שמדובר בניסיון ראשון לשירה באופן מסודר ומקצועי, נראה שביננשטוק שוחה בקלות בתחום. הוא עובר משירה בהברה ישראלית ("אבא אמר לי") לשירה בעיבריס ("תפאר") וצולח ללא קושי את המעבר בין שירים קצביים לשירי נשמה ורגש, בחן ובתמימות ששמורה תמיד לאלבום ראשון. קולו עדין, נעים וערב הלחנים כובשים והאוזן היהודית מתרגשת.
הפצה: גרינטק.