עם ישראל ישתה בליל הסדר ובחג הפסח כ-10-15 מיליון בקבוקי יין - 90% מהם מתוצרת כחול-לבן. כך עולה מבדיקה שערכה התאחדות התעשיינים בקרב יצרני היינות.
מכירות היין לקראת הפסח יסתכמו השנה בכ-250 מליוני שקלים, מהווה גידול של 15%-10% לעומת פסח אשתקד.
היצרנים מדווחים, כי מחירו של בקבוק נע בממוצע בין 25 ל-30 שקלים.
כן מדווחים היצרנים, כי בפסח השנה נראה כי הצרכן הישראלי מתחיל לרכוש יינות יוקרתיים באיכות גבוהה . בין היצרנים המובילים: יקבי כרמל, יקבי רמת הגולן, יקבי ברקן, יקבי בנימינה, טפרברג 1870, יקבי ארזה ועוד.
מכירות היין לקראת הפסח יסתכמו השנה בכ-250 מליוני שקלים, מהווה גידול של 15%-10% לעומת פסח אשתקד.
היצרנים מדווחים, כי מחירו של בקבוק נע בממוצע בין 25 ל-30 שקלים.
כן מדווחים היצרנים, כי בפסח השנה נראה כי הצרכן הישראלי מתחיל לרכוש יינות יוקרתיים באיכות גבוהה . בין היצרנים המובילים: יקבי כרמל, יקבי רמת הגולן, יקבי ברקן, יקבי בנימינה, טפרברג 1870, יקבי ארזה ועוד.