חברות התעופה ברחבי העולם מחפשות כל העת דרכים ושיטות כיצד לאפשר לקהל רחב יותר של אנשים את חווית הטיסה בצורה נוחה יותר. לא עוד סתם ישיבה צפופה במחלקת התיירים, לא עוד מתן אפשרות לכבודה( מטען) בסדר גודל של עד 20 ק"ג.



במיוחד לציבור הדתי, שומר המצוות שמצטייד במזון טרם נסיעתו ליעדים השונים. אף אחד לא יכול לנסוע ליעדים רחוקים כשבתוך מזוודתו מזון, שימורים וממתקים כשרים בתוספת ביגוד ותפילין והכל בסדר גודל של 2 עשרות הק"ג. חיפשו ומצאו. בחברת בריטיש אירווייס, תוכלו מעתה לבחור לעצמכם מושב במעין מחלקת עסקים. מדובר, במיני מחלקת עסקים ובתוספת פעוטה, תוכלו להתרווח ולהנעים את זמנכם.



יתרה מכך. כל נוסע שמזמין ארוחת כשרה במחלקת תיירים בטיסה מתל אביב, מקבל אוטומטית כשרות גלאט ולא כשרות רגילה, כמו בחברות אחרות.



החברה ממשיכה גם בהגדרה מחדש של מדיניות כבודת הנוסעים בכל טיסותיה ובין היתר גם את המשקל המרבי המותר לכבודת המזוודות, וכן את הטיפול בכבודה במשקל יתר.במסגרת המדיניות החדשה, יזכו נוסעי מחלקות היוקרה (ראשונה First, עסקים Club World ותיירים פלוס World Traveller Plus) לתוספת בשיעור של עד 130 אחוזים משיעור כבודת המזוודות והמשקל המותרים היום. נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים יוכלו לקחת 3 מזוודות במשקל כולל של 69 ק"ג, וכבודת המזוודות לנוסעי מחלקת תיירים פלוס תוכפל ותעמוד על 2 מזוודות במשקל כולל של 46 ק"ג. הטבה נוספת מוענקת גם ללקוחות הטסים עם פעוטות עד גיל שנתיים - תוספת של 13 ק"ג כבודה לכל פעוט, ולמעשה יוכלו לקחת מזוודה בגודל ומשקל זהים לאלו של נוסע רגיל. זאת בנוסף לתיק יד ללא מגבלת משקל ועגלת תינוק בכל משקל, המותרים גם היום (במסגרת המדיניות הקודמת ניתן היה לקחת לכל פעוט כבודה הכוללת מזוודה אחת במשקל של עד 10 ק"ג, עגלה או טיולון מתקפלים ותיק יד).



ואיך בכל זאת מתמודדים עם המקומות הצרים? הרי את המחירים לא יורידו לכבודכם.אז הנה לכם עצה מנוסעים מתמידים. בטיסות ארוכות, בעיקר במחלקת התיירים, בחרו לשבת במושב במעבר. זה לא נוח לטפס מעל נוסע זר היושב לידכם וישן עמוקות כדי לצאת. מי שרוצה לשבת ליד החלון, חייב לזכור שברוב זמן הטיסה לא רואים נוף. ואם אתם בכל זאת חובבי נוף, צאו לטייל ברחבי הטבע. זה הרבה יותר פשוט, יותר נעים והכי חשוב, יותר זול.