מוקד המצוקה של משרד הרווחה – 118 , הונגש בעת האחרונה גם לאוכלוסיית החרשים ולקויי השמיעה וייתן מענה לפניותיהם בכל ימות השנה, 24 שעות ביממה.
המוקד המופעל עבור משרד הרווחה באמצעות חברת "מתן" שזכתה במכרז פומבי להפעלתו, מעסיק מוקדנים בשפות שונות וכן עובדים סוציאליים הנותנים מענה בכל העניינים הקשורים ברווחה.
חרשים יוכלו לקבל במוקד שרות נוסף של תיווך בינם לבין גופים שונים שדורשים שיחה טלפונית כדי לתת את השירות. לדוגמא אם חרש זקוק מיידית לשוחח עם רופאו שלא נמצא ליד פקס, הוא יוכל לפנות למוקד 118 בפקס או בדואר אלקטרוני או במסרון או בתוכנת מסרים מיידיים באינטנרט ולבקשם להתקשר לרופא ולתווך ביניהם.
שר הרווחה והשרותים החברתיים יצחק הרצוג אמר כי "זהו צעד חשוב לקראת שיוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלויות ויאפשר לאנשים חרשים לקבל כל שירות שהם זקוקים לו ככל אדם". מנכ"ל המשרד נחום איצקוביץ' ציין כי "נעשו מאמצים רבים להשיג תקציב הולם ולהשתמש בכל האמצעים הטכנולוגיים כדי לתת שירות לאוכלוסיה זו".
המוקד מונגש לאוכלוסיית החרשים ולקויי השמיעה באמצעים הבאים:
מכשירים סלולרים ניידים (דור שלישי) לשליחת הודעות טקסט ולשיחות וידאו.
מס' הטלפון הם: 054-8040200, 054-5608704
מכשיר פקס ייעודי שמספרו: 08-6651367
תיבת דואר אלקטרוני שכתובתה: moked118@matan-il.com
מצלמת אינטרנט להתקשרות באמצעות המחשב בשפת הסימנים. ניתן לפנות דרך תוכנת messenger או oovoo לכתובת הבאה: moked118@hotmail.com המענה יינתן על ידי מוקדן דובר שפת סימנים אשר יענה לפניות שיתקבלו בכל האמצעים לעיל בימים א'-ה' בשעות 08:00-14:00.
בנוסף יינתן מענה על ידי מוקדנים שאינם דוברי שפת סימנים במהלך כל ימות השבוע, 24 שעות ביממה באמצעות פקס/דואר אלקטרוני/הודעת טקסט כמפורט לעיל.
המוקד המופעל עבור משרד הרווחה באמצעות חברת "מתן" שזכתה במכרז פומבי להפעלתו, מעסיק מוקדנים בשפות שונות וכן עובדים סוציאליים הנותנים מענה בכל העניינים הקשורים ברווחה.
חרשים יוכלו לקבל במוקד שרות נוסף של תיווך בינם לבין גופים שונים שדורשים שיחה טלפונית כדי לתת את השירות. לדוגמא אם חרש זקוק מיידית לשוחח עם רופאו שלא נמצא ליד פקס, הוא יוכל לפנות למוקד 118 בפקס או בדואר אלקטרוני או במסרון או בתוכנת מסרים מיידיים באינטנרט ולבקשם להתקשר לרופא ולתווך ביניהם.
שר הרווחה והשרותים החברתיים יצחק הרצוג אמר כי "זהו צעד חשוב לקראת שיוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלויות ויאפשר לאנשים חרשים לקבל כל שירות שהם זקוקים לו ככל אדם". מנכ"ל המשרד נחום איצקוביץ' ציין כי "נעשו מאמצים רבים להשיג תקציב הולם ולהשתמש בכל האמצעים הטכנולוגיים כדי לתת שירות לאוכלוסיה זו".
המוקד מונגש לאוכלוסיית החרשים ולקויי השמיעה באמצעים הבאים:
מכשירים סלולרים ניידים (דור שלישי) לשליחת הודעות טקסט ולשיחות וידאו.
מס' הטלפון הם: 054-8040200, 054-5608704
מכשיר פקס ייעודי שמספרו: 08-6651367
תיבת דואר אלקטרוני שכתובתה: moked118@matan-il.com
מצלמת אינטרנט להתקשרות באמצעות המחשב בשפת הסימנים. ניתן לפנות דרך תוכנת messenger או oovoo לכתובת הבאה: moked118@hotmail.com המענה יינתן על ידי מוקדן דובר שפת סימנים אשר יענה לפניות שיתקבלו בכל האמצעים לעיל בימים א'-ה' בשעות 08:00-14:00.
בנוסף יינתן מענה על ידי מוקדנים שאינם דוברי שפת סימנים במהלך כל ימות השבוע, 24 שעות ביממה באמצעות פקס/דואר אלקטרוני/הודעת טקסט כמפורט לעיל.