לסופרים הענקיים מופנה כוח קניית המזון הגדול ביותר - 25.5%. כך מתברר מסקר שערך לאחרונה איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים בנושא התפלגות ההוצאה על מזון לפי נקודות מכירה. הסקר נערך לאחרונה והקיף כ-600 איש המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסיה הבוגרת בישראל הנוהגת לערוך קניות עבור משק הבית.
כן מתברר מהסקר, כי 16.2% מכח קניית המזון מופנה למכולות ולמינימרקטים.
במקום השלישי נמצאת הרשת הרביעית (סופרים מקומיים זולים פרטיים) אליה מופנה כ-15.1% מכח קניית המזון.
מהסקר מתברר, כי הסופרים השכונתיים של הרשתות מושכים כיום 12.9% מכח קניית המזון.
הסופרים החרדיים של הרשתות מושכים 11.6% מכח הקניה.
מסקר איגוד המזון שנערך באמצעות מכון גאוקרטוגרפיה מתברר כי השווקים הפתוחים מושכים כ-9.1% מכח הקניה,הצרכניות הרוסיות מושכות כיום 4.1% מכח הקניה .
מהסקר עולה, כי כח הקניה שהופנה לחנויות מפעל ולמקומות אחרים הסתכם ב-3.1% .
יצויין כי הרשתות המאורגנות (הסופרים הענקיים, הסופרים החרדיים של הרשתות והסופרים השכונתיים של הרשתות) מושכות כיום. גם השוק הפרטי (חנויות מפעל, צרכניות רוסיות, צרכניות חרדיות, שווקים פתוחים, סופרים מקומיים זולים, מכולות ומינימרקטים) מושך כיום 50% מכח קניית המזון, לעומת 47.8% לפני כשנה.
מסקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים מתברר, כי משקי הבית מפזרים את קניות המזון ב-3.1 נקודות מכירה, בהשוואה ל-2.9 נקודות לפני כשנה.
באיגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים מציינים, כי שיעור המרכזים את קניותיהם בסופרים הענקיים גבוה יותר בקרב בעלי ההכנסה הגבוהה - 47%, זאת בהשוואה ל-16% בקרב בעלי ההכנסה הנמוכה ו-40% בקרב בעלי ההכנסה הבינונית.
שיעור המרכזים את קניותיהם במכולות גבוה יותר בקרב בעלי הכנסה ונמוכה ובינונית - 21% ו-19% בהתאמה, לעומת בעלי ההכנסות הגבוהות יותר - 12%.
כן מתברר מהסקר, כי 16.2% מכח קניית המזון מופנה למכולות ולמינימרקטים.
במקום השלישי נמצאת הרשת הרביעית (סופרים מקומיים זולים פרטיים) אליה מופנה כ-15.1% מכח קניית המזון.
מהסקר מתברר, כי הסופרים השכונתיים של הרשתות מושכים כיום 12.9% מכח קניית המזון.
הסופרים החרדיים של הרשתות מושכים 11.6% מכח הקניה.
מסקר איגוד המזון שנערך באמצעות מכון גאוקרטוגרפיה מתברר כי השווקים הפתוחים מושכים כ-9.1% מכח הקניה,הצרכניות הרוסיות מושכות כיום 4.1% מכח הקניה .
מהסקר עולה, כי כח הקניה שהופנה לחנויות מפעל ולמקומות אחרים הסתכם ב-3.1% .
יצויין כי הרשתות המאורגנות (הסופרים הענקיים, הסופרים החרדיים של הרשתות והסופרים השכונתיים של הרשתות) מושכות כיום. גם השוק הפרטי (חנויות מפעל, צרכניות רוסיות, צרכניות חרדיות, שווקים פתוחים, סופרים מקומיים זולים, מכולות ומינימרקטים) מושך כיום 50% מכח קניית המזון, לעומת 47.8% לפני כשנה.
מסקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים מתברר, כי משקי הבית מפזרים את קניות המזון ב-3.1 נקודות מכירה, בהשוואה ל-2.9 נקודות לפני כשנה.
באיגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים מציינים, כי שיעור המרכזים את קניותיהם בסופרים הענקיים גבוה יותר בקרב בעלי ההכנסה הגבוהה - 47%, זאת בהשוואה ל-16% בקרב בעלי ההכנסה הנמוכה ו-40% בקרב בעלי ההכנסה הבינונית.
שיעור המרכזים את קניותיהם במכולות גבוה יותר בקרב בעלי הכנסה ונמוכה ובינונית - 21% ו-19% בהתאמה, לעומת בעלי ההכנסות הגבוהות יותר - 12%.