תנועת 'אם תרצו' ביחד עם ארגון שורת הדין והמטה לביטחון שדרות מארגנים צעדי מחאה כנגד חברת דור אלון. הם מסבירים כי "החברה מעבירה דלק לחמאס תמורת בצע כסף - דלק שמשמש את הטרור".

"דלק לחמאס זה כמו להעביר אורניום לאיראן", אומר רונן שובל יו"ר תנועת 'אם תרצו'. "הדלק הזה לא מועבר לתושבי הרצועה אלא קודם כל לכנופיית החמאס שמשתמשת בדלק הזה כדי להפציץ את שדרות ואשקלון." אומר שובל.



תנועת 'אם תרצו' מארגנת סדרה של הפגנות מחאה וקמפיין תקשורתי כנגד מה שהם מכנים "תדלוק החמאס". באינטרנט כבר מופיעות מספר עצומות המחאה בפורומים ובהודעות הדואר האלקטרוני. ביום ראשון הקרוב מתכוונים חברי התנועה להגיע לתחנת הדלק של חברת דור אלון ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן ולהפגין במחאה על העברת הדלק לחמאס.

רונן שובל ציין כי "הרבה פעמים אנשים מחפשים איך לעזור לתושבי הדרום בהתמודדות עם התקפות הטרור ולא יודעים מה בדיוק אפשר לעשות. אז עכשיו יש דרך אפקטיבית לעזור".

לדבריו, "אם אנחנו נפסיק לתדלק בדור אלון אז הם יצטרכו להפסיק להעביר דלק לאלה שהורסים לתושבי שדרות את החיים. ולא צריך לעשות יותר מדי פשוט לא לתדלק שם." בחברת דור אלון סירבו להגיב על הדברים.