בדיון שנערך הבוקר (ג'), קיבלה ועדת הכספים של הכנסת את עמדת שר התשתיות הלאומיות, בנימין (פואד) בן אליעזר, והאריכה ב-10 שנים נוספות את תוקפו של תיקון חוק משק הדלק, המגביל הקמת תחנות תדלוק של אותה חברה, בסמיכות זו לזו ומונע בכך "השתלטות" של חברת דלק אחת על אזור מסוים.
החוק נחקק במסגרת חוק ההסדרים משנת 1998 במטרה לעודד תחרות במשק הדלק, והוא קובע כי לא תוקמנה תחנות תדלוק של אותה חברה במרחקה קטן מ- 1 ק"מ בדרך עירונית או במרחק של 10 ק"מ בדרך בין-עירונית. חברה המבקשת לחרוג ממגבלה זו, נדרשת לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.
תוקף החוק נקבע לשבע שנים, עם אפשרות להארכתו בשלוש שנים נוספות בסמכות שר התשתיות - סמכות בה השתמש השר בן אליעזר בעבר.
בדיקה שערך משרד התשתיות הלאומיות בשנת 2006 העלתה כי באזורים בהם התקיימו מספר תחנות תדלוק מטעמה של חברת דלק אחת בלבד, פער המחירים בין התחנות היה קטן משמעותית לעומת אזורים בהן התקיימו מגוון רב של חברות דלק.
מנהל מינהל הדלק, חן בר יוסף, בירך על החלטת הועדה, "ועדת הכספים קיבלה הבוקר החלטה חשובה להמשך התחרות במשק הדלק, תחום אותו מוביל משרד התשתיות. אנחנו ממשיכים ופועלים בשלל דרכים לקידום התחרות, היעילות והשקיפות בכל פעילות משק הדלק".