שיר, אחרי שיר, כתב הילד בנימין פייל בעקביות. בגיל 13 כבר הקליט שירים מקוריים ואף שלח לתקשורת. חברים הציעו שיצטרף לתחרות לגילוי כישרונות צעירים כאן בערוץ 7 שם זכה בקלות במקום הרביעי. הדרך לאלבום ראשון סומנה, נותר רק להתבגר קמעה ולכתוב חומרים נוספים. כעת בגיל 21, משיק בנימין פייל את אלבום הבכורה - "שירת הלב".







פייל, שמתגורר בישוב מעלה מכמש בחבל בנימין, למד בישיבה הגבוהה במצפה יריחו, אח"כ התגייס לצה"ל ושירת בחיל החינוך והנוער, שם משמש עד היום, כמדריך בקידום נוער. כך הוא משלב במידת האפשר את חיבתו למוסיקה עם השירות הצבאי.



נער הפלא הלחין ושר את החומרים שהתקבצו במגירתו. השורות והמילים הפכו אט אט לרצועות מוסיקליות נעימות לאוזן. השירים זורמים והמסרים השזורים מותירים את אותותיהם. המילים הן מהמקורות ומתוך אמרותיו של הראי"ה קוק זצ"ל. שנתיים של עבודה מאומצת הולידו אלבום הכולל מוסיקה במגוון סגנונות: רוק עדין, פאנק, מוסיקת נשמה, רגאיי ועוד. לעיבודים המוסיקליים אחראי המעבד הנודע ג'ף הורביץ, כמו גם טובי הנגנים שנטלו חלק ביצירה: אבי סינגולדה, אבי אבידני, ירון גוטפריד ואחרים.



החיבור המופלא בין מילים ומוסיקה שנוגעת וסגנון השירה המרענן, הופכים כל רצועה באלבום לעשירה ומגוונת הסוללת את דרכה בקלילות אל לב השומע.



הפצה: גרינטק.



את האלבום ניתן להשיג בחנויות גרינטק ובחנויות התקליטים המובחרות.