הזמר אהוד בנאי לא הגיע למופע בו היה אמור להשתתף אמש, לזכר קרבנות הפיגוע בצומת זיף. לערוץ 7 נודע שהזמר הבטיח את השתתפותו באירוע כבר לפני תקופה ארוכה, אך בימים האחרונים הופעל לחץ כבד מצד ארגוני שמאל נגד בנאי, שקראו לו שלא להשתתף ולקחת חלק באירוע פוליטי.

ארגוני השמאל אף איימו על בנאי כי יחרימו אותו בהופעותיו האחרות. שעות מס' לפני תחילת האירוע הודיע בנאי למארגנים שהוא מבטל את השתתפותו באירוע בצומת זיף "אינני יכול לקחת חלק באירוע פוליטי, תחילה חשבתי שמדובר באירוע אינטימי, אך אינני רוצה להיות מזוהה פוליטית," אמר בנאי למארגנים.

בראיון ליומן ערוץ 7 התייחס הזמר אריאל זילבר להחלטה, אך סייג את דבריו ואמר כי ייתכן וסיבת הביטול אינה מפני הלחץ של ארגוני השמאל. זילבר כינה את המהלך של בנאי, על פי הפרסומים: "הפסד גדול". "חבל, כי זו לא צורה. מה זאת אומרת לחץ של ארגוני השמאל? אתה מתכוון לכל הגושים האלה שצריך להקיא אותם, שתקועים לנו בגרון? - גוש שלום וגוש עכשיו".



"מדובר באנשים שלא שפויים לפי דעתי, וחבל שאנו מקשיבים להם בכלל, ואם הוא קודם התחייב להם ואחר כך בגלל שאמרו לו כך ביטל, חבל הוא הפסיד".



זילבר אמר כי כוחם של הארגונים הללו הוא מדומה: "מי שנותן להם כוח עושה טעות, זה סתם בלוף זו בועה תקשורתית ומי שמתפתה לזה הוא פתי".



"החשבון צריך להיות חשבון אחר. אני חושב שאם אדם הולך לפי מצפונו ואמונתו ובמיוחד שהערב היה לזכר קרבנות, אז אין מקום לחישובים בכלל".



בתשובה לשאלת המראיין בני טוקר, על הנזק שנגרם לו אישית בעקבות הזדהותו עם המגורשים אמר זילבר כי יש הרבה אנשים שחשבו שהגירוש מוצדק, והוא לא צודק. "כינו אותי עוכר ישראל וקראו להחרים אותי ואת הדיסקים שלי ולהקיא אותי. כל האנשים הללו היום צריכים להגיד סליחה אדון זילבר, טעינו, ואכן הרבה אומרים".



"גם החיילים מבינים שעשו טעות גדולה שהשתתפו בגירוש הנורא הזה", גם את הביטול של הופעתו עם הזמר שי גבסו מייחס זילבר ל"אותם גושים" – "אלו גושים שצריך להקיא מתוכנו, גושים שתקועים לנו בכל מקום בגוף בלי קשר למציאות ולהיגיון, הם רוצים לעשות רעש כמו שתמיד עושים, ואנו עושים טעות שמקשיבים להם".



"המוזיקה שלי יותר חזקה מהגושים הללו, שנלחמים בשביל להראות את הזמר דרוויש", אמר והוסיף כי למרות הנזקים הכלכליים שגרמו לו אותם גורמים הוא ממשיך למכור דיסקים ולהופיע.