בשלושת החודשים מאי-יולי 2008 נרשמה עלייה של 6.1% במחירים קבועים בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, בהמשך לעלייה של 3.5% בשלושת החודשים פברואר-אפריל 2008. כך נמסר מהלמ"ס.



במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה על פי נתוני המגמה עלייה במחירים קבועים של 4.1% בחישוב שנתי בשלושת החודשים מאי- יולי 2008, זאת לאחר יציבות בשלושת החודשים פברואר-אפריל 2008.



נתוני המכירות ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות"- מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.



בלמ"ס אומרים כי נתונים אלה, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.