פדריקו גומז, סולן להקת פאנק, המזוהה עם האנרכיסטים קורא להשמיד את הציביליזציה היהודית. הוא זה אשר ייחל לחיסול אהוד ברק ולרצוח את כל החיילים המשרתים במחסומים.

ערוץ 2 שידר בחודש שעבר (ספטמבר 2008)  סרטון וידאו קצר שתיעד את מופע התרמה עבור פעילות האנרכיסטים בישראל. בקטע הוידיאו, שצולם ע"י נציגי תנועת "גדר לחיים", אומר זמר הלהקה את הדברים הבאים:

"משהו שהלחנתי אם אתם רוצים לדמיין מה זה שלום אמת תחשבו על הראש של אהוד ברק תקוע על בזנ"ט, זבל של שלום הדבר היחידי אני חושב שטוב בחומה שמתישהו נוכל להעמיד את כל ה... לא יודע כל האנשים במפלגת העבודה והליכוד כל הבני ---שמאיישים מחסומים כל אחד נוכל להעמיד בשורה ופשוט לירות אחד אחד לירות בהם". דברים אלה זכו למחיאות כפיים חזקות של הקהל.

הדיווח הקצר בערוץ 2 לא גרר אחריו הד תקשורתי ולא נמסרה זהותו של הזמר שדבריו היו בבחינת הסתה לרצח. בבדיקה מסתבר, כי מדובר בפדריקו גומז, סולן להקות הפאנק בעבר "נכי נאצה" ו"דיר יאסין". בראיון לאתר "השרת העיוור" הסביר גומז שם הלהקה "דיר יאסין" לא נבחר באקראי. לדבריו, "הרעיון העיקרי עם דיר יאסין, מלבד לנגן את ההארדקור המהיר שאהבנו, היה להוסיף עוד סדקים בשקר הציוני, בסיוט שמדינת ישראל גרמה וגורמת ומנסה לשכוח, לדכא ו/או להכחיש". לאחר פרוקן של להקות אלה חבר פדריקו גומז ואחיו סנטיאגו ושאר הצוות להרכבים אחרים כדוגמת "משכב בהמה" ו"סמרטוט כחול לבן".

השירים של להקות הפאנק השונות נשאו מסר של אלימות ושל שנאה ליהדות ולמדינת ישראל. וכך מסביר פדריקו גומז את תפיסת עולמו: "שנים אני חי עם הלעג הנסתר על רגשות הצדקנות של אומה חולה, על החמלה הבזויה של מדינה מטונפת והרפלקס הרצחני של עם סגולה. שנים שאני חי בחופש, בחומות של גדר תיל ממתכות סוג ב' והיי טק, אבל עדיין חופשי. מוות לציביליזציה היהודית".

באחד השירים שניגנו להקות הפאנק באה לידי ביטוי השנאה העזה למתנחלים בחברון עד כדי שאיפה לראותם נרצחים. שם השיר: 1929 ומילותיו להלן:

זאת אהבה פנטית

שלי ולא שלהם

לראות אותם הופכים

לחבילות סבון

בו, אם החברונים ירצו

ישטפו את הסרטן

ויעשו את הכביסה

שתתלה על גגות

הפעם בלי צלפים

השיירה כבר עברה

אבל הלב שלי נשאר

בתוך שלולית דם

ליד מזוזה זרוקה

זה 1929

ספר תהילים נשכח

נעל קרועה עם שרוך כתום נפרם

זעקות קרועות לב

מתוך מערכת כריזה עזובה

זאת אהבה פנטית

לראות טינופת הופכת לסבון

סיטרא אחרא של הכיף

פה צריך יד חזקה

מעילי דובון מוצתים

ריח זקנים שרופים

עד הטקס הממלכתי

העשן יתפזר

הלוואי יהיה יום בהיר

בשיר אחר "נגן משהו עצוב" נכתבו בין היתר השורות הבאות:

אתה נושא את הנשק

שבעזרתו תושמד

נגן משהו עצוב

תקל על המצב

לפני שאני יורה בך

שירים אחרים נושאים את השמות "דקור את המאבטח", "טרור זה לזרום" ועוד. להקות הפאנק וכן תנועת האנרכיסטים הפועלת בישראל לא הוצאו מחוץ לחוק על אף עידוד האלימות והפעולות האלימות שמבצעים האנרכיסטים, ובהן: הריסת גדרות ומרכיבי ביטחון, פגיעה בציוד ובתשתיות, קיום הפגנות בלתי חוקיות, חסימות צירי תנועה, הפרעה לפעילות כוחות הביטחון.