בוגרי מגמת התקשורת והקולנוע של קריית החינוך "עתידים" אור עקיבא, זכו במקום הראשון בפסטיבל בינלאומי לסרטי תלמידים בהוליווד על סרט הדרמה הזר הטוב ביותר.

מתוך 250 סרטים ובתי ספר ברחבי העולם ששלחו מועמדויות, נבחר הסרט "אָבוֹת", בבימויים של גור מורד ואופיר כרמי, תלמידי בית הספר, תוך שהוא זוכה לכינוי "הסרט שבלט מעל כל השאר והיה האיכותי ביותר".

הסרט "אָבוֹת" מספר על אלון, תלמיד תיכון, הנדרש כמו כל בני כתתו, לבצע "מחוייבות אישית" למען הקהילה. אלון מבצע את המחוייבות האישית בזמנו החופשי עם קשיש שתקן בבית אבות. הוא מנסה דרכים שונות על מנת לגרום לקשיש להיפתח אליו ועם הזמן מגלה שהקשר ביניהם אינו מקרי ועולה על כל דמיון.

אין זו הפעם הראשונה בה תלמידי מגמת הקולנוע והתקשורת זוכים בפרסים יוקרתיים, והם מצטרפים לשורה ארוכה של זכיות בתחרויות בהן משתתפים תלמידי מגמות הלימוד השונות של קריית החינוך "עתידים" באור עקיבא.

"אין ספק שמדובר בהישג שמביא גאווה רבה לעיר", אמר ראש העיר שמחה יוסיפוב, שמיהר להתקשר לברך את נציגיו בארצות הברית. "אנו מובילים בחינוך ועכשיו אנו מובילים גם בקולנוע. נציגינו ראויים לכל שבח. אני גאה בכישרונות שמגדלת העיר".

"אנחנו עדיין מתרגשים ולא מאמינים. זה באמת הישג גדול שישים אותנו על מפת תעשיית הקולנוע בארץ ובעולם", אמר הבמאי הצעיר גור מורד.