מתוצאות ההאטה בפעילות התעשייה - 16% מהחברות יתקצבו קילומטרז' לבעלי הרכבים, 3% - יגבילו את צריכת הדלק ו-6% יעברו לרכבים חסכוניים יותר. כך עולה מסקר השכר בתעשייה לשנת 2008, שנערך ע"י חברת פילת – ייעוץ ניהולי המתמחה בתחום של שכר ותגמולים, בשיתוף מחלקת המחקר של התאחדות התעשיינים בניהולה של דפנה אבירם-ניצן. הסקר הקיף כ-90 חברות וכלל למעלה מ-30,000 נתוני שכר בכ-250 תפקידים שונים.
מהסקר עולה כי 86% מהחברות מחזירות הוצאות לעובדים בגין השימוש ברכבם הפרטי לצורכי עבודה.
עוד עולה מסקר פילת והתאחדות התעשיינים כי 62% מהחברות מממנות את הרכבים בארגון באמצעות ליסינג תפעולי; 21% - רוכשות את הרכבים; 11% מהחברות מממנות את מערך הרכבים באמצעות ליסינג לא תפעולי; 6% מממנים בדרך אחרת.
כן מתברר מסקר פילת והתאחדות התעשיינים כי ב-49% מהחברות סוג הרכב לחברי ההנהלה נקבע ע"י החברה, זאת בהשוואה ל-100% מהחברות הקובעות את סוג הרכב לעובדי היצור; ב-23% מהחברות בוחרים לחברי ההנהלה את סוג הרכב מתוך רשימה; ב-23% מהחברות בוחרים חברי ההנהלה את סוג הרכב באופן חופשי, אך קיימת גם מגבלת מחיר. 3% מהחברות מאפשרות לחברי ההנהלה בחירה חופשית ובלתי מוגבלת.
עוד מתברר מהסקר, כי 24% מהחברות מגלמות את הוצאות הנסיעה ברכב פרטי. 44% - מספקות הסעה מאורגנת אל מקום העבודה וחזרה.
כן מתברר מסקר פילת והתאחדות התעשיינים כי ב-68% מהחברות נסיעה פרטית בכביש 6 היא על חשבון העובד, כאשר ב-87% מהחברות נסיעה פרטית בכביש 6 ממומנת להנהלה הבכירה על חשבון החברה.
עוד מתברר כי ב-91% מהחברות, נסיעה לצורכי עבודה בכביש 6 ממומנת לעובדים על חשבון המעביד.