עשרות שוטרי יס"מ פינו הבוקר (ב') משפחה מקראווילה באתר הקראווילות ביישוב ניצן. בקראווילה התגוררה עד לא מזמן משפחה שעזבה ליישוב שוקדה ומשפחה אחרת מניצן השתלטה על הקראווילה, שהייתה גדולה יותר (90 מ"ר) מהקראווילה בה היא שוכנה (60 מ"ר). נזכיר כי בשבוע שעבר נכשל הפינוי לאחר שהתושבת התבצרה עם בנה בתוך הקראווילה.
 
התושבים במקום זעמו על הפינוי והדגישו כי גם בהתנתקות הגיעו פחות שוטרים לפנות משפחה אחת.
 
יו"ר עמותת ניצנים ויו"ר פורום חקלאי גוש קטיף, אהרון חזות, אמר לערוץ 7 כי השיקולים שעומדים מאחורי הפינוי היום הם שיקולים לא ענייניים. "השיקולים היו בעלי משמעות יחצ"נית והם באו כביכול לזרות חול בעיני הציבור על כך שהם מצליחים לשקם את המפונים, דבר שאין קשר בינו לבין המציאות ולו דבר. התוצאה היחידה של מנהלת סל"ע הייתה להביא 100 יס"מניקים לפנות קראווילה ולהחזיר את האנשים שנים אחרונה לזוועה של הפינוי. וזה דבר מזעזע בפני עצמו. הם ניסו להרוויח על גבינו הון פוליטי. פרט ליח"צנות אין כאן כלום".
 
חזות הוסיף כי "כמות כזו של שוטרים שבאה לפנות קראווילה, כאשר הפשע במדינה משתולל, זה חסר פרופורציות. לדבר זניח כזה שיכול לחכות הם מעמידים עשרות שוטרים ולדברים האחרים אין משאבים. מה שעמד מאחורי הפינוי היום הוא ניסיון לחנך את המגורשים לקבל מה שהמנהלת מכתיבה ולוותר על הזכויות שלהם".
 
חזות הדגיש כי מנהלת סל"ע לא עומדת בתקנון שהמדינה קבעה לגבי כיצד מפנים את הקראווילות. "היועץ המשפטי למשטרה שהיה נוכח בשטח אמר לי כי על פי הודעת משרד הפנים אתר הקראווילות נבנה על אדמה לא חוקית ולכן מותר לפנות אותה".
 
ממנהלת סל"ע נמסר בעקבות פינוי הקראווילה כי "אתר ניצן הינו אתר זמני שנועד להעניק פתרון דיור למשפחות המפונים לקראת דיור הקבע. ואכן, משפחות רבות בחרו להשתקם ולבנות את בתי הקבע שלהם ביישובים ברחבי הארץ. הקראווילות שפונו היום מהאתר בניצן מיועדות למשפחות שבונות בימים אלה את בית הקבע שלהם בישוב שוקדה שבנגב".