ראשית, ברצוני להודות לכל העשרות שהתקשרו ושלחו אימיילים כדי לדעת מה שלומי. ב"ה אני מרגישה יותר טוב וחזרתי הביתה מבית חולים.
 
המכות הקשות, הבעיטות והאלות שקבלנו מהמפלצות בשחור גרמו לשיתוק מלא של גופי והיה חשד לפגיעה בעמוד השדרה. ב"ה , לאחר בדיקות, הכל תקין ולאחר מנוחה ועירוי הגוף חזר לתפקד. הגוף אמנם כואב מאד אבל זה יעבור בימים הקרובים. רוח הקרב שלי רק התגברה והתחזקה לאחר שזכיתי, ביחד עם אלפים אחרים שהגיעו מרחבי הארץ, לשהות כמעט שבוע שלם ברציפות בבית השלום.
 
זכינו שם להכיר בקרוב את 14 המשפחות הגרות בבית השלום זה שנה ושמונה חודשים ורבים אחרים מתושבי קרית ארבע חברון המוסרים את נפשם במסירות נפש לארץ ישראל.  
 
אני אומרת לכם - אין מספיק מלים כדי לתאר את היהודים הנפלאים האלה. בזכותם קבלנו שיעור הכי נפלא בהכנסת אורחים ובאהבה ומסירות טוטאלית לארץ ישראל. לנוער הנפלא שהגיע לבית השלום - אני מצדיעה ומברכת אותם בברכת חזק חזק ונתחזק.
 
ברצוני להתייחס לדיסאינפורמציה היוצאת ממשרדו של אהוד ברק ומופצת בכל כלי התקשורת. אומרים לנו ש"פינוי בית השלום הלך חלק ובתוך שעה הוצאו כל הדיירים מהבית".
 
עלינו בכל דרך שהיא לפוצץ את השקר הזה ולהפיץ את האמת: גירוש בית השלום לקח ארבע ימים וחצי לפחות. כזכור, כבר ביום שני הגיעו כוחות רבים לגזרה ועל פי כל הסימנים הגירוש היה אמור להתבצע ביום שני אך בזכות האלפים שהגיעו ונשארו ובזכות הנוער הנפלא שלא נשאר אדיש והגיב להתקפות של הפורעים הערבים - כוחות הבטחון לא הצליחו לבצע את זממם.
 
השלטון גם לא ציפה שתוכניות הגירוש יצית הפגנות בכל הארץ ועלינו לציין במיוחד את אחינו עקורי גוש קטיף שחסמו את צומת ניצן לשעות רבות עם שלטים "גוש קטיף עם חברון". כך משכנו עד יום חמישי אחר הצהריים. מדי יום זרמו לגזרה יותר ויותר כוחות. בטוחני שלו האלפים שהיו בבית השלום בימי שני, שלישי ורביעי, היו נשארים - הגירוש לא היה מתבצע כלל ויהי זה לקח לעתיד.
 
בנוסף, אמנם הצליחו כוחות הרשע לגרש אותנו זמנית מהבית אבל כוחות הבטחון עסוקים עכשיו בטיפול במחיר הגירוש: חסימות כבישים בכל הארץ, הפרות סדר, וכו' הם בע"ה רק ההתחלה. עלינו לוודא שלפשע הגירוש יהיה מחיר גבוה כדי ששלטון הרשע יבין שפשוט לא כדאי להם להתעסק אתנו ויבין שאם יש כאלו תוצאות לגירוש מבית אחד, ואם גירוש מבית אחד לוקח להם כמעט שבוע - אזי לעולם לא יצליחו לגעת בישובים שלנו.  חוץ מזה, נודע לנו שכבר היום יחזרו תושבי הבית לבית השלום ואם לא יתנו להם להתקרב, אז יקימו אוהלים במקום קרוב.
 
דברים אלו נכתבים למחרת גירוש בית השלום. בטוחני שבימים הקרובים נשב כולנו וננתח את כל מה שהיה ונסיק עוד ועוד מסקנות למאבקים הבאים.
 
לסיכום - מפלצות הגירוש אמנם הצליחו לתת לכולנו מכות רבות בגוף אבל בסופו של דבר אנחנו ניתן את המכה האחרונה.
הנקמה האמיתית תהיה בעשירי לפברואר כשעם ישראל יתן מכה סופית לכל חברי השלטון הבולשביקי ויסלק אותו מהשלטון.
נקווה רק שאלו שיעלו לשלטון לא יאכזבו אותנו ובאמת יהיו מנהיגים הנאמנים לעם, לארץ ולתורה.
 
בברכת "ה' עוז לעמו יתן, ה' יברך את עמו בשלום". יהי רצון שבזכות העוז והגבורה שגילו האלפים מרחבי הארץ במאבק על בית השלום- נזכה לחזור לבית השלום ולכל מקום אחר בארץ ישראל.