ח"כ לימור לבנת (ליכוד) הגיבה הערב לתוצאות המדגמים ואמרה כי הישגו של גוש הימין בבחירות אלו הוא ברור ונתניהו יהיה זה שירכיב את הממשלה. "אני זוכרת את החגיגות של פרס והעבודה בשנת 96' כאשר הוא כבר הוכתר לראש הממשלה והתוצאות בבוקר היו שונות", הוסיפה לבנת.
 
לדבריה הצטרף גם ח"כ סילבן שלום שאמר כי הליכוד הוא זה שירכיב את הממשלה הבאה על אף תוצאות המדגמים בערוצים השונים.



בתנועת הליכוד אומרים, כי נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל, הציבור בישראל אמר באופן ברור את דברו."אנחנו קוראים לכל חלקי המחנה הלאומי להתאחד סביב נתניהו", מוסיפים בליכוד ומכוונים לליברמן.



יו"ר קדימה, ציפי לבני, אמרה הערב בתגובה לתוצאות מדגמי הטלוויזיה, כי "יש להמתין לתוצאות האמת, אולם אם תוצאות המדגמים נכונות, העם בחר קדימה - העם בחר ציפי לבני".

יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, התייחס הערב לשיתוף הפעולה הקואליציוני הצפוי בינו לבין מפלגות הימין ואמר כי האיחוד הלאומי, הבית היהודי ומפלגות לאומיות שכאלה הינן שותפות טבעיות למפלגתו ו"בוודאי שאפנה אליהם ואעשה איתם משא ומתן, אבל כדי שזה יהיה אני שאפנה ולא מישהו אחר צריך להצביע ליכוד", הוא אומר ושב על קביעתו שלא ניפנה ל'קדימה' ו'העבודה' להקמת ממשלת אחדות לפני שיפנה למפלגות הלאומיות. "אמרתי את זה ואני אקיים את זה".