שאלות לדוברי שרי הממשלה, או דוברי השגרירות הישראלית:

אם ישראל תשלם כופר למשטר שחטף אזרח של העולם החופשי, האם זה לא יצור תקדים שיהדהד סביב העולם כולו?

האם שחרור מחבלים לא יצור תמריץ לארגון חמאס לבצע חטיפות נוספות ואז ידרשו מישראל כופר אף גדול יותר עבור שחרורם?

מדוע ממשלת ישראל מזינה את העולם במסר מונוליתי, כאילו הדרך היחידה לשחרר חייל ישראלי שבוי אחד היא תמורת שחרור מאות מחבלים מסוכנים עם דם על הידיים?

מדוע ממשלת ישראל לא מכריזה על  סנקציות כלכלי טוטאליות לעזה עד שמשטר החמאס ישחרר את השבוי גלעד שליט?

האם יתכן שזה בגלל שסנקציות כלכליות היו גורמות לחברות ישראליות מרכזיות להפסיד רווחים אסטרונומיים שהם כעת מרוויחים מייצוא לרשות הפלשתינית? (לפי מחקר שפורסם בגלובס באמצע חודש ינואר האחרון, חברות ישראליות כיום מייצאות סחורה לרשות הפלשתינית בשווי 2.7$ מילארד לשנה.)

האם "דור אלון", תאגיד הדלק המרכזי של ישראל, שב"מקרה" גם הספקית הבלעדית של דלק בעזה, מפעילה לחץ על ממשלת ישראל לנהל "עסקים כרגיל" עם משטר החמאס בעזה?

היות והבעלים החדשים של "דור אלון" כוללים כעת גם את שר האוצר לשעבר, מר בייגה שוחט ואת הנשיא הקודם של הקונגרס היהודי העולמי, מר מתיו ברונפמן, היתכן שמר שוחט או מר ברונפמן לוחצים על ישראל לנהל "עסקים כרגיל" עם משטר החמאס בעזה במקום להטיל עליהם סנקציות כלכליות מחמירות עד שישחררו את שליט?

לסיכום, מדוע ישראל אינה מטילה הקפאה כלכלית טוטאלית על עזה במקום להתקפל ולהיכנע לדרישות של ארגון המחבלים ולהציף את ערי ישראל במאות רוצחים בעלי מוטיבציה גבוהה לרצח עוד ישראלים?

נא לעיין IBA News: ראיונות עם אסירי חמאס.