כלי התקשורת בישראל לא קיבלו את ראש הממשלה החדש בכפפות של משי וכמו שזה נראה עכשיו הם לא מתכוונים לתת לו אפילו מאה שעות של חסד.

חבר מערכת העיתון 'ישראל היום' העיתונאי גונן גינת אומר כי אצל חלק גדול מהעיתונאים בישראל האיום המרכזי של מדינת ישראל הוא בנימין נתניהו, "מבחינת חלק מהתקשורת האיומים על ישראל הם איראן ונתניהו ולאו דוקא בסדר הזה. תראה את הכותרות המלגלגות למחרת השבעתה של הממשלה - שרהל'ה חוזרים - מה שרה נתניהו היא חברה שלהם? יש להם איזה מידע למסור? הם רק רוצים ללעוג ולהקטין אותה".

הוא מזכיר כי באותו עיתון בביקורת הטלויזיה השוו את הממשלה החדשה לאסון "הם כתבו כי השבעת הממשלה של נתניהו אחרי שידור האח הגדול משולה ליום נפלא שהסתיים באסון, עסקו רבות בשאלה האם נתניהו השתנה, אבל כמו שזה נראה עכשיו התקשורת לא שינתה שום דבר ביחס אל נתניהו".

לדבריו ראש הממשלה החדש יודע שאין לו הרבה מה לעשות בנידון, "מבחינתו זהו נתון שהוא מבין שזאת המציאות שכך התקשורת מתייחסת אליו ועם זה הוא צריך לחיות, אין  ספק שהעובדה שלמרות ההתגייסות של התקשורת לטובת ציפי לבני והקמפיין הבוטה נגדו הנה הוא הצליח להגיע לכס ראשות הממשלה".