ח"כ בן ארי: על השר לבדוק מי הקורבן

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', התייחס הבוקר (יום ג') לעימותים אתמול בשומרון וחסימת הכבישים בירושלים במחאה על פינוי המאחזים וקרא לשוטרים לא להירתע ולעשות את עבודתם.  "כל מי שמפר את החוק - אתם יודעים מה לעשות, לא נאפשר שייקחו את החוק לידיים".

בהתייחסו למעצרו של ח"כ מיכאל בן-ארי אמר "כל נושא החסינות ייבחן. אי אפשר שחברי כנסת יובילו את הדברים ויעשו דברים שלא על פי החוק".

בתגובה לדברי השר לבטחון פנים, אמר ח"כ בן ארי "יש להצטער כי השר לא בודק עם הקרבן לפני שהוא מסיק מסקנות. נסיון להטיל אשמה עלי בשעה ששוטרי מג"ב התעללו בילדים רק בגלל שהם מתנחלים ונהגו עמי בברוטליות רק בגלל שביקשתי לקבל הסבר, הוא נסיון ציני וספין. השר חייב לערוך בדק בית במשטרה ולא להגן על שוטרים אלימים".

יושב ראש הכנסת ראובן ריבלין התקשר היום (שני) למפכ"ל המשטרה דודי כהן והבהיר לו כי אין סמכות לשום רשות לעצור ח"כ ואף לא לעכב אותו ללא אישור מיו"ר הכנסת. המפכ"ל אמר לריבלין כי למיטב ידיעתו בן ארי אינו נעצר אלא בחר להישאר במעצר עד שישוחררו הנערים שנעצרו.


ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) נתלה אתמול במהלך העימותים עם כוחות הביטחון על ספארון של מג"ב בצומת יצהר בשומרון. הרכב כלא בתוכו ילדים כבולים ובן ארי סירב לרדת מהספארון בטענה שחיילי מג"ב פוגעים בילדים קטנים ומפרים זכויות אדם יסודיות. לאחר דין ודברים משכו הכוחות בכוח את חבר הכנסת והפילו אותו. דקות אחר כך נשאו אותו אל תוך רכב המעצר. לצפייה לחץ כאן.