משה פייגלין.

יו"ר מנהיגות יהודית, משה פייגלין, משיב לאובמה בנאום "מדינה אחת לעם אחד". בפתח הנאום אומר פייגלין, "הנשיא אובמה, את המאמץ השקוף שלך להשפיל את ראש הממשלה נתניהו ואת מדינת ישראל מסביר לעצמו הציבור בניסיון לשאת חן בעיני הערבים. הם הלא מעריצים את מי שיודע להראות לאויבו את סוליות נעליו, אך יש כאן ענייין עמוק יותר מהקרבה צינית של ישראל למען האינטרסים האמריקניים בעולם הערבי".

הוא מזהיר את אובמה ואומר כי "משמעות נאום קהיר ומדיניותך החדשה היא ששמונה שנים לאחר המתקפה על מגדלי התאומים מניפה ארה"ב בהנהגתך דגל לבן מול האסאלם הקיצוני מצטרפת לציר הרשע ומתגייסת להובלת המתקפה על מדינת ישראל".

"העולם כולו צופה בנשיא ארה"ב כשהוא מכופף עצמו ומתרפס בפני רודנים אכזריים ומן העבר השני רומס הנשיא בחוסר תרבות את ראש הממשלה הישראלי שמגלה סימני חולשה".

פייגלין מדגיש כי "כשצ'מברליין התנהג בצורה דומה ומכר את צ'כוסלבקיה להיטלר הוא לא זכה לקבל שלום בתמורה, קוד ההתנהגות הצ'מברלייני שבחרת עוד עלול לעלות לארצך בהרבה מגדלי תאומים חלילה".

הוא מזכיר כי "משחר ההיסטוריה אימפריות אדירות קמו, נלחמו ביהודים ונעלמו. כולם נעלמו ורק העם שבחר לו אלוקים חזר לארצו אחרי 2,000 שנות גלות חי וקיים כדי למלא את ייעודו".

פייגלין אף מדבר על תוכנית השלום האמיתית המפורטת בספר הספרים התנ"ך וקורא לאומות העולם לא לעמוד בדרכה, "אל תעמדו בפני שיבת ציון השלמה, בדרך לארצו השלמה בדרך לגאולת עולם ומלואו. להיפך התגייסו לתהליך שיבת ציון ולהמשך הגשמת נבואות הברכה בימינו. אתם יכולים לעזור בכך שתעודדו את קליטת תושבי הארץ שאינם מקבלים את ריבונות העם היהודי בארצו באחת מ-22 המדינות להם זכה העם הערבי. זוהי תוכנית השלום האמיתית והיחידה".

פייגלין קורא לאובמה לשחרר את יונתן פולארד כצעד ראשון של תיקון והתייצבות מוסרית, "יהודי יקר זה הציל את ישראל ואת העולם כולו מסכנת הפצצה הגרעינית שפיתח סדאם חוסיין", אומר פייגלין.