מלונות אילת
מלונות אילת

ילדי "דנילנד" שומרים על הסביבה

בהמשך להצלחת הצעות ומבצעים בחודשי הקיץ בשנים קודמות גם השנה מציעה רשת מלונות דן לנופשים הישראלים בחודשי הקיץ יולי-אוג' הצעות אטרקיביות הכוללות לינות חינם, לינות ילדים חינם או במחיר מיוחד, ארוחות ילדים, הקיץ יעמוד בסימן חופשות משפחתיות וגם תכני החופשות והבידור יכוונו לנופש משפחתי.

לילדים יוצעו מגוון פעילויות במועדוני הדנילנד, ארוחות מותאמות לילדים במחיר מיוחד ובנוסף יוענקו לכל ילד שוברי "דנדנים" לחטיפים, שלגונים ומתנות.

פעילות הילדים במועדון דנילנד של הרשת לדברי דיצה בן משה, מנהלת פרוייקטים שיווקים של הרשת: "נובעת מתוך כך שהילדים בעידן הנוכחי מרגישים בפעילותם ובהבנתם שהדבקות בהתחשבות בסביבה תוביל אותם להתבגר ולחיות בעולם טוב יותר. טרנד זה, אינו פוסח על רשת מלונות דן, ששמה לה החל מהשנה משימה להתחבר לנושא חשוב זה דרך פעילויות הכיף וההנאה במועדוני ה"דנילנד" של הרשת. רשת מלונות דן רואה בנקיטת הגישה הסביבתית דרך נוספת להטיב עם אורחיה ולהטיב עם הסביבה." במסגרת מבצע הקיץ לאירוח משפחות במלונות דן, יוביל הנושא את מגוון הפעילויות לילדים במועדון הילדים "דנילנד":

עבודות היצירה במלון מאריזות שהתרוקנו ומוצרים שנועדו לזריקה, כמו: הכנת פרפרים מבקבוקי פלסטיק שקוף ממוחזר, שעת סיפור ויצירה עם חיות שיוצרו מגלילי נייר טואלט, קרנבל תחפושות עם מדים ישנים  של המלון, בובות אצבע מפקקי יין ועיתונים ישנים, סדנת תכשיטים מדיסקים ישנים ועוד.

כמו כן, בחלק מבתי המלון יקימו הילדים גינה אורגנית בה ישתלו תבלינים ללא חומרים מזיקים.  מתנת הילדים בכל שהות תהיה אף היא "ירוקה": ילדי ה"דנילנד" יקבלו מדליות ותעודות הוקרה לפעילויות, מדבקת דש לרישום השם, מתנות ופינוקים, כשבכל יודגש הרעיון של ה"ירוק" ושמירת הסביבה.

מדריכי הדנילנד והצוותים המנהלים את מועדוני הילדים עברו מספר סדנאות והדרכות המכוונות בעיקר לפעילות הייחודית השנה: יום עיון להכרות עם הנושא וכן סדנת יצירה וסיפור עם האומנית הרב תחומית ומדריכת מנהיגות סביבתית איכותית מירי ישראלי.הפעילות בקיץ לחינוך לשמירה על איכות הסביבה אצל ילדי דנילנד הינה חלק מהאסטרטגיה הכוללת של רשת מלונות דן לשמירה על איכות הסביבה, חסכון באנרגיה וכו'.