"קידום אתרים במנוע החיפוש גוגל מאפשר לבעלי עסקים רבים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלהם ואף להגדיל את מעגל הלקוחות, תוך שהם משקיעים תקציבים קטנים יחסית בפרסום וכך שומרים על הקופה בזמנים קשים כל כך כגון אלו שפוקדים אותנו כיום.", כך אמר דודי שוקרון, מנהל חברת "אלקטרו" קידום אתרים וסמנכ"ל שיווק בחברת פאוורפון. "קידום אתרים זהו תחום שתופס יותר ויותר תאוצה ומחלחל לתודעת הציבור הרחב. כמובן שבארצות הברית תחום זה נחשב לתחום פופולארי, יוקרתי ומבוקש, ואנחנו בהחלט בצעדי ענק - בדרך לשם. " אולם נשאלת השאלה מה זה בעצם קידום אתרים ? מי נותן שירותי קידום אתרים באינטרנט וממה כדאי להיזהר? במאמר זה אנסה לשפוך אור על עולם קידום אתרים המופלא על מנת שתוכלו לקבל מושג טוב יותר באשר לתחום זה וכדי שתוכלו להיות בעלי כושר החלטה טוב יותר וביקורתיים יותר בבואכם לבחור חברת קידום אתרים. רזי קידום אתרים קידום אתרים זהו תת תחום בענף גדול יותר שנקרא שיווק באינטרנט. אסטרטגיית שיווק באינטרנט שאיננה לוקחת בחשבון קידום אתרים – יהיה בה טעם נפגם ! ותחשב לבלתי משולמת מאחר ומיצוב אתר אינטרנט בראש תוצאות החיפוש הוא חלק אינטגראלי וחשוב בעידן המידע שבו אנחנו חיים. אז מה זה קידום אתרים ? קידום אתרי אינטרנט על ידי אנשי מקצוע מיומנים יביא למיצוב אתר האינטרנט במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגין מילות חיפוש מסוימות. לשם כך פועל מקדם האתרים בכמה היבטים עיקריים: בניית מערך קישורים ושיפור קוד האתר. קידום אתרים ובניית מערך קישורים – בניית קישורים בתהליך קידום אתרים זהו אותו תהלי "קידום אתרים זהו תחום שתופס יותר ויותר תאוצה ומחלחל לתודעת הציבור הרחב. כמובן שבארצות הברית תחום זה נחשב לתחום פופולארי, יוקרתי ומבוקש, ואנחנו בהחלט בצעדי ענק - בדרך לשם. " ך שבו מביאים לכך שיהיו כמה שיותר קישורים המורים אל אתר האינטרנט המקודם, והכלל הוא כזה: ככל שיהיו יותר קישורים נכנסים ואלו יגיעו מאתרים איכותיים יותר – כך יעלה אתר האינטרנט בצורה מהירה יותר במעלה תוצאות החיפוש. אך מה שלא כולם יודעים זה שגם הוצאת קישורים לאתרים איכותיים יכולה להביא לעלייה בתוצאות החיפוש. בכל אופן, הן כאשר מדובר בקישורים יוצאים והן כאשר מדובר בקישורים נכנסים – עליהם להיות בעלי רלוונטיות לאתר המקודם, אחרת אין להם תועלת לטווח הארוך. קידום אתרים ושיפור קוד האתר – אחד האלמנטים הכי חשובים במלאכת קידום אתרים הוא שיפור קוד האתר המקודם. מהלך זה בתהליך קידום אתרים כרוך לא פעם בידיעת שפות תכנות אך כאשר יש מערכת ניהול תוכן מתקדמת – אין צורך בידע תכנותי מיוחד. בשלב הזה, דואגים כי האתר יהיה במצב אופטימאלי מבחינת תקינות הקוד (W3C), אך גם יש לוודא כי כל דף ודף באתר מכיל את כל הרכיבים הדרושים על מנת לאותת למנועי החיפוש כי כאן יש אתר אינטרנט הנמצא במצב אופטימאלי למי שמחפש מילות חיפוש מסוימות. בשלב זה יש לעדכן רכיבים כגון: מילות מפתח של אותו דף, תיאור קצר המתאר את דף האינטרנט הנתון, כותרות (Title) וכותרות וכותרות משנה מובנות בתוך גוף הטקסט (H1, H2). קידום אתרים מקצועי ידאג בעיקר להיבטים אלו. כאשר אתם בוחרים חברת קידום אתרים חשוב לעשות זאת בחוכמה ובביקורתיות. הבאנו אליכם מספר היבטים חשובים בתהליך קידום אתרים שיסייעו לכם להעריך בצורה הטובה ביותר חברות המציעות שירותי קידום אתרים. חשוב לבחון מעבר להיבטים המקצועיים גם את גיליון ההצלחות של החברה, את מחיריה ואת הוותק שלה. מוטב לבחור חברות קידום אתרים ותיקות ובעלות ניסיון, רצוי לבחור חברות שיש להן תוצאות בשטח וחשוב להבין כי אם מציעים לכם מחיר נמוך – אז לא מדובר בחברת קידום אתרים מקצועית !