אלוף פיקוד צפון גדי איזנקוט יעניק מחר ציון לשבח ללוחם גולני רב"ט משה פלסר, שהרג את המחבל שביצע את פיגוע הטרקטור בירושלים בחודש יולי 2008. פלסר, תושב שכונת קריית משה בעיר, נסע על אופניו ברחוב יפו בירושלים כשלפתע הבחין במחבל הדורס. הוא לא היסס ובנחישות לקח אקדח ממאבטח, טיפס על הטרקטור והרג את המחבל.
 
הועדה הצהלית שהחליטה להעניק לו ציון לשבח, קבעה בהחלטה כי בפעולתו הפגין פלסר תושייה, ואומץ לב.
 
פלסר הוא גיסו של סרן דוד שפירא, קצין הצנחנים שחיסל את המחבל בישיבת מרכז הרב.

שעות לאחר הפיגוע אמר פלסר "אני רוצה בראש ובראשונה להודות לקב"ה שסייע לי ולדרך בה חונכתי וגדלתי החל מתלמוד תורה בירושלים דרך ישיבת דימונה וקריית ארבע ועד לשרותי בצבא בחטיבת גולני וביחידת אגוז. אני רואה בגיסי דוד שפירא שחיסל את המחבל בישיבת מרכז הרב דמות מופת שלאורה הלכתי", הוסיף.

"לגבי האירוע", מספר הטוראי, "הייתי בדרכי לביתי רכוב על אופניים כאשר הבחנתי בצד הדרך באוטובוס הפוך וטרקטור מנגח בו. מיד הבנתי שמדובר בפיגוע. רכבתי כמה שיותר קרוב השלכתי את האופניים וחתרתי למגע תוך כדי שאני מחפש נשק לחסל את המחבל. כאשר הגעתי למדרגות הטרקטור הגיע גם האזרח בן שמעון אשר עלה על הטרקטור וניסה לעצור את המחבל. המחבל קרא 'אללה אכבר' ולחץ על דוושת הגז. שלפתי את אקדחו של השוטר ובעודי מכוון מאחורי גבו יריתי שלוש יריות לראשו של המחבל. הוא מת במקום והטרקטור עצר".

הוא הוסיף: "עשיתי את מעשיי מתוך אמונה שכך צריך לעשות חייל ולוחם בצה"ל וכפי מורשת ישראל והפסוק 'הקם להורגך השכם להורגו' היא זו שהנחתה אותי".

(ההשתלטות על הטרקטור)