כוחות צבא הרסו אמש (א') בית של משפחה במאחז מצפה אביחי הסמוך לקרית ארבע. בנוסף הרסו הכוחות הכנות לבית של משפחה נוספת במצפה אביחי.

באתר ארץ ישראל ממשיכים ובגאון דווח כי "בשעה 00:30 בלילה הגיעו ג'יפים צבאיים כגנבים בלילה, והרסו בית של משפחה במאחז, מייד לאחר מכן ברחו מהמקום".

התושבים מספרים כי "החיילים שהרסו את הבתים היו אותם חיילים שישבו יחד עם תושבי הגבעה פעמים רבות ונהנו מהכנסת אורחים נעימה.זמן מה לאחר שנעלמו כוחות הצבא כאילו בלעה אותם האדמה, הגיע בתמימות ג'יפ צבאי לגבעה כאילו לא קרה כלום, הג'יפ סולק מהמקום בבושת פנים". המשפחה נאלצה לישון בלילה תחת ההריסות.

אריה דיוויס שביתו נהרס אמר לערוץ 7 "כבר עכשיו אנחנו בנים מחדש את הבית ונערכים לקליטת שתי משפחות נוספות, מדיניות ההרס של ממשלת נתניהו חייבת להיפסק, מנגד מדיניות זו אינה מפחידה אותנו ונמשיך לבנות עוד ועוד".

דיוויס התייחס לאישור בנייתם של 455 יחידות דיור ביו"ש ע"י שר הביטחון ואמר כי "נתניהו מעוניין להוביל תוכנית מידנית הרסנית ולכן הוא חייב לזרוק עצם כדי שלא תהיה התקוממות, כאשר שמדובר במדיניות שתגיע להקפאה, שכוונת נתניהו אינה להגיע להסכם שיספח את יהודה ושומרון אז כל ל דבר שקשור למדינות הממשלה הוא הרסני ומעורר התנגדות".

 
הריסות הבית במצפה אביחי

הבית נהרס על הציוד

המשפחה ישנה תחת ההריסות