ח"כ צרצור
ח"כ צרצורפלאש 90

חבר הכנסת איבראהים צרצור מנהיג רע"מ תע"ל והתנועה האסלאמית בישראל יוצא במתקפה חריפה נגד ציבור המתנחלים באיו"ש ורוח ההתיישבות בכלל בארץ ישראל מאז הקמתה של המדינה. בהודעה לתקשורת שפרסם (13 בספטמבר 2009) תחת הכותרת "המתנחלים עוברים כל גבול" הצביע צרצור על שורשיה של ההתנחלות באומרו, כי "ישראל התמחתה מאז הקמתה בהרג פלסטינים, בהתעללות בהם ובגירושם מבתיהם במגוון דרכים ושיטות".

"היהודים הם מפעל התנחלות אחד גדול", אמר צרצור והוסיף, כי "רוח ההתנחלות הפושה, אשר בה צבועה החברה הישראלית מתחילתה, עדיין פועלת בנפש הישראלית.... ועדרי המתנחלים מהווים את ראש החץ ביישום מדיניות ישראל והתנועה הציונית האימפריאליסטית". את המתנחלים כינה צרצור "חיות פרא שפגיעתן רעה" ואת הרעיון העומד מאחורי ההתיישבות "רוח התנחלות שטנית".

עוד האשים צרצור את "עדרי המתנחלים" בהצבת סכנה לחיי הפלסטינים ובביצוע פשעים נגדם הכוללים בין היתר שפיכת דם פלסטיני, גזילת רכושו וכספו של העם הפלסטיני ופגיעה בזכותו לחיים בכבוד. לאור זאת, הדגיש חה"כ צרצור, כי התנועה האסלאמית רואה בממשלת ישראל אחראית מלאה להרתיע את המתנחלים "פראי האדם ובני בריתם היהודים הקיצונים" ועליה להודות בטעות שבתמיכה בהתנחלויות ולהכין את דעת הקהל לעובדה ש"לישראל אין תקווה להתקיים כל עוד קיים סרטן ששמו ההתנחלויות". הוא ציין, כי "לעם הפלסטיני זכות להגן על עצמו ולהדוף את ההתקפות הפרועות של המתנחלים היהודים בכל הדרכים העומדות בפניהם".