.
.

לקראת יום האלימות נגד נשים מארגן פורום נשים ציוניות כינוס במצודת זאב בתל אביב בו יחשפו ממצאים קשים שיוכיחו כי את מרבית ארגוני הנשים בישראל משרתת אג'נדה שמאלנית ולאו דווקא טובת הנשים עצמן.

עו"ד תמר הרפז מפורום נשים ציוניות יוזמת הכנס "אלימות מינית על רקע סכסוכים לאומיים" אומרת בראיון לערוץ 7 כי אותם ארגוני נשים מתעלמים מכל הארועים של אלימות נגד נשים שבוצעו על ידי ערבים, "לצערי רוב ארגוני הנשים עברו תהליך של פוליטיזציה לכיוון שמאלני, פוסט ציוני, מתחת למעטה של דאגה לזכויות הנשים הם משרתים את האג'נדה השמאלנית ומזניחות את זכויות הנשים".

הרפז מספרת על מקרים רבים שהתקשורת מתעלמת מהם בגלל שהם נעשו על ידי ערבים, "התפתחה בארץ תופעה של עבריינות מין על רקע לאומני, אני מזכירה את רצח דנה בנט, מעיין בן חורין, כנופיית אנסים בגליל שתקפה נשים יהודיות ואמרה להם שזו נקמה על הכיבוש, סטודנטיות בהדסה הר הצופים שמוטרדות על ידי ערבים, הטרדות של נשים יהודיות באזור הגליל וחברון, כל אותם ארגוני נשים שמוציאים כל סיפור לתקשורת לא מתעניינות במקרים האלה ושומרות על שתיקה".

לדבריה לאחרונה החלו התארגנויות רבות שנועדו לחשוף את התופעה ולפרסם אותה ברבים, "התופעה הזאת הולכת ומתפשטת, נודע לנו על מקרים רבים שהושתקו ולא פורסמו, אנחנו יודעים על אותם פושעים ואנסים מהכפרים בגליל שחוזרים לכפר שלהם כגיבורים, הם מתגאים במעשים שלהם. בגליל פועל ארגון אם תרצו שמרכז את התלונות על בנות יהודיות שמוטרדות על ידי ערבים, בחברון זו אורית סטרוק לדוגמא".

היא מקווה כי בעתיד המדינה תכיר בנפגעות האלה כנפגעות פעולות טרור, "צריך להכיר בבנות האלה כנפגעות של פעולות איבה ושיקבלו את כל מה שמגיע להם. איפה כל אותם ארגוני נשים שנסעו לקונגו באפריקה כדי לעקוב אחרי אלימות כנגד נשים? בקונגו עבריינות מין נגד נשים על רקע לאומני נחשבת לפשע מלחמה, מדוע אצלנו לא? אני משוכנעת שאותם ארגוני נשים שנסעו לקונגו יתקיפו אותנו, ואם זה אכן יקרה הן ישקפו  בעיני את הצביעות בהתגלמותה".