במסגרת תערוכת יצירות לחנוכה של בתי ספר בירושלים, שתחנך ביום ראשון הקרוב בשדרות אלרוב בממילא, תוצג חנוכיית ענק מוארת בפסוקים- "קומי אורי". החנוכיה יוצרה ע"י תלמידות כיתה י"ב במגמת אומנות מאולפנת  "צביה יצירתית" ע"ש נעמי וולינץ.

חדווה ג'ורנו, המורה שליוותה את היצירה, שלמעלה משני מטר גובהה, הסבירה כי "במקורות היהודיים אנו מגלים פעמים רבות התייחסות לאור. מאז הדיבר הראשון של אלוקים "יהי אור" ועד לימינו השרשרת היהודית רצופה בתקופות מוארות ומשמחות לצד תקופות חושך וקשיים, ובחנוכייה זו בחרנו לבטא ולהעצים  את נושא זה".



לדברי ג'ורנו, שימוש בחומרים מנוגדים, כרשת הברזל (המסמלת את תקופות החושך) ונייר המשי (כבסיס לאור), נועד להדגיש את התקופות  ההפכפכות. על גבי נייר המשי הודפסו אמרות ופסוקים הלקוחים מן המקורות היהודיים לאורך הדורות, שעוסקים בנושא האור. בתוך החנוכייה נקבעו נורות חשמל.



אין זו העבודה היחידה מאולפנת "צביה" יצירתית שתחנך באותו ערב ע"י מינהל החינוך. במקום יוצגו גם תשעה סביבונים הפוכים מזכוכית, פרי עבודת מגמת האדריכלות באולפנא, כאשר כל תלמידה עיצבה חלל פנימי אחר כמטבח, סלון, בית כנסת, ישיבה ועוד.



תלמידות כיתה ט' עיצבו קיר פסיפס מרהיב, המורכב מגזרי נייר, זכויות ומראות, והמשלב  את המשפט הידוע משיר הילדים "באנו חושך לגרש". הסיסמא מוכרת לכולם כמבטאת את חג החנוכה, אך השימוש במראות נועד – לדעת התלמידות – להדגיש כי על העם היהודי להתבונן פנימה, בעצמו ובמהותו, ומתוך כך לעמוד מול האויבים מבחוץ.