קביעת המזוזה במשרדו של בר דוד
קביעת המזוזה במשרדו של בר דודבתמונה: שאמע, בר דוד ווזנה

יו"ר ועד עובדי בנק ישראל בירושלים, דוד וזנה, חובר בחזרה לרשת המחשבים בבנק, לאחר שנותק ממנה בשבוע שעבר, בעקבות שליחת הודעת מייל ובה קישור לכתבה בערוץ 7.

מנכ"ל בנק ישראל, חזי כאלו, טען כי שליחת הודעת המייל על ידי וזנה לכלל העובדים, עלולה היתה להביא לקריסת רשת המחשבים בבנק, ועל כן נותק וזנה מהרשת.

תחילתה של הפרשה, בישיבה בהשתתפות ראשי הועדים השונים בבנק ישראל, אותה כינס יו"ר ההסתדרות עופר עיני, במהלכה סוכם על איחוד ועדי העובדים השונים בבנק, ועריכת בחירות חדשות.

אחת התוצאות של ישיבה זו, אשר נערכה בלשכתו של יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר-דוד, היתה קביעת מזוזה בפתח הלשכה, אשר לא היתה שם קודם לכן.

וזנה, אשר ביקש להביא לידיעת העובדים את הסיכום שהושג, שיגר לכל העובדים בירושלים (למעלה מ-700) הודעת מייל, ובה קישור לכתבה בנושא שפורסמה באתר ערוץ 7.

בתגובה, ניתק מנכ"ל הבנק, חזי כאלו, את וזנה מהרשת, בטענה כי שליחת ההודעה למספר נמענים רב כל כך, עלולה להביא לקריסתה של הרשת המקומית ולפגוע בשגרת העבודה בבנק.

מאז הניתוק ועד לתיחילת השבוע, לא יכול היה וזנה לטפל בצרכיהם של 700 עובדי בנק ישראל בירושלים, אולם בתחילת השבוע חובר וזנה מחדש לרשת וחזר לטפל בבעיותיהם של העובדים בירושלים.