דולר בירידה.
דולר בירידה.צילום: פלאש 90

השטר הירוק מחזיר רווחים אשר צבר קודם לכן כאשר נסחר בשיא של שלושה חודשים אל מול האירו ושיא של חודשיים אל מול היין. הראלי של השטר הירוק נבלם לאחר נתונים מאכזבים משוק הבתים וסנטימנט הצרכן. בהמשך היום מספר נתונים חדשים מגיעים לקראת החגים.

כעת הדולר נסחר סביב הרמות של 1.4355 אל מול האירו וסביב הרמות של 91.30 אל מול היין.



מדד הדולר הבוחן את הביצועים כנגד ששת המטבעות המובילים, החודש היה בשפל של שלושה חודשים והחל להתאושש כאשר הפעילות בשווקים ירדה לקראת חג המולד אשר יחל היום וימשיך אל תוך יום שישי.



ההתמקדות היום תהיה לנתוני תביעות מחוסרי עבודה ומכירות קמעונאיות חודש לחודש, השעה הקריטית הינה 13:30 (GMT). אמש פורסמו נתוני מכירות הבתים החדשים אשר הפתיעו לרעה כאשר מספר הבתים החדשים למכירה ירד לרמה של 355 אלף, זאת בהשוואה לצפי של 442 אלף. כמו כן, סנטימנט הצרכן בארה"ב ירד מהצפי של 74 נקודות לרמה של 72.5 נקודות בלבד.



היום המסחר צפוי להיות דל, הבורסות בעולם פועלות במתכונת מצומצמת לקראת החג, כאשר בניו זילנד, אוסטרליה וגרמניה חג המולד כבר החל היום לכן הבנקים במדינות הללו יהיו סגורים.



בשוק הסחורות, מחיר הנפט החל לעלות משמעותית לאחר ירידה קיצונית במלאי הנפט אמש לרמה שלילית של 4.9 מיליון חביות, הנתון מדגיש את הביקוש הגובר לדלק במיוחד לקראת החגים בעולם.