ערוץ 10
ערוץ 10פלאש 90

דוברת היישוב שבי שומרון, מנורה חזני, שלחה תלונה לערוץ 10 בדבר הטרדת אלמנתו של הרב מאיר חי בים הראשון לשבעה עידוד הזדהות עם האויב והרוצח.

חזני מציינת בתלונתה שפורסמה באתר של "האגודה לזכות הצבור לדעת" כי ביום הראשון לשבעה של משפחת חי בשבי שומרון הגיע אליהם צוות של ערוץ 10. כדוברת הישוב הם ביקשו ממני לשכנע את האלמנה להצטלם כי זה חשוב שהעם ישמע את דברה ויזדהה עם כאבה.

"למרות שהיום הראשון הוא הקשה ביותר, בדחילו ורחימו שוחחתי עם האלמנה ושכנעתי אותה להצטלם. היא דיברה יפה וגם התושבים דיברו אחריה, על התחושות לאחר הרצח", כותבת חזני ומדגישה בצער כי הדברים לא שודרו.

לתדהמתה של חזני מה שכן שודר הוא כתבה אוהדת על משפחות המחבלים הרוצחים בשכם, ועל העיר שכם 'המסכנה' בעקבות חיסול צה"ל את הממחבלים. "נשמע יותר כמו קול פלסטין מאשר ערוץ ישראלי", כתבה חזני.

הרב מאיר חי הי"ד נרצח ביום חמישי שעבר כשהיה בדרכו מהיישוב עינב לכיוון ביתו שבשבי שומרון. רכב שעקף אותו פתח באש עזה לעברו. הרב חי נפגע בראשו מ-10 קליעים, נפצע אנוש ומת בתוך דקות. 

כוחות צה"ל בשיתוף שירות הביטחון הכללי ביצעו במהלך ליל שבת, פעילות ממוקדת במרחב העיר שכם לתפיסת המעורבי בפיגוע הירי הקטלני. במהלך המבצע נהרגו המחבלים ראאד סורכג'י ,עסאן אבו שרח וענאן צובוח אשר היו מעורבים בהוצאת הפיגוע לפועל.