מערכת לראיית לילה המציגה נתוני טיסה, תנאים תרמיים ואת פני השטח בו זמנית הותקנה במערך הקרב. כעת נשקלת האפשרות כי גם מערך התובלה הכבדה יקלוט אותה.
מערכת "תצוגה עילית" תותקן במטוסי הקרנף (הרקולס), ותחליף את מערכת "ירחונית", שמציגה את נתוני הטיסה בנפרד מהצגת התנאים התרמיים ואת פני השטח.
למרות שמערך הקרב הוא היחיד שמשתמש ביכולת זו, דווקא בתעופה האזרחית מכירים אותה מזה זמן רב. חברת "אל-אופ" שהשאילה לחיל-האוויר את המערכת לצורכי הניסוי, מספקת את אותה המערכת גם למטוסי תובלה אזרחית, שם היא פותרת בעיקר בעיות ראות בגישה לנחיתה . את אותה בעיה תפתור המערכת גם עבור ה"קרנפים" (הרקולסים), כאשר באמצעות היכולת התרמית תציג נתוני ראות גם בתנאי ערפל, ו"תצייר" תמונה באמצעות נקודות ציון שיוכנסו אליה מבעוד מועד ותנחה את הטייס אל המסלול. ההכוונה תהיה משמעותית במיוחד בתנאי שטח, בהם לא קיים מסלול.
בטיסות הלילה המתבצעות כעת מוודאים טייסי הניסוי של טייסת מנ"ט (מרכז ניסויי טיסה) כי קיים סנכרון בין התמונות. בניסויים הבאים תיבחן המערכת בגבהים נמוכים יותר, בשטח ותוך כדי תדלוק ובסופם יוחלט אם לרכוש את המערכת.