הצלב האדום הבינלאומי מעריך כי 50 אלף בני אדם נספו ברעש האדמה שפקד את האיטי שלשום. הגורם הוסיך כי כשלושה מיליון מתושבי המדינה הושפעו מהאסון, רובם נשארו ללא קורת גג.
 
עם קבלת המידע ביחידת האיתור של מד"א, על אזרחיים ישראליים שנמצאו בהאיטי בזמן רעש האדמה וטרם יצרו קשר עם בני משפחתם בארץ, פתח מד"א אתר אינטרנט ייעודי שהוקם על מנת לסייע לבני המשפחות למצוא את הנעדרים.
 
במד"א מספרים כי אנשי יחידת האיתור נרתמו לסייע לבני משפחתה של בריז'יט פייר, שהיא ובנה שגב בן התשע היו בין הנעדרים בשעות הראשונות, אך כעבור שעות ספורות הודיע דוד עמשי - אביו של  שגב - שהם יצרו קשר איתו. מנגד ממשיכים לזרום למד"א דיווחים לגבי ששת הישראלים הנעדרים הנוספים, ביניהם שרונה אליסייה, בתו של אייבי נתן.  

באתר האינטרנט המיועד לסייע באיתור הנעדרים מוזן מידע אודות הנעדר (כולל תמונות) אשר מתקבל מקרובי המשפחה וממשרד החוץ. אגודות הצל"א ברחבי העולם, אשר מקושרות לאתר וצוותיהם נמצאים באזורי האסון, יכולים להסתייע בנתונים הנמצאים באתר לצורך איתור הנעדרים.  

מגן דוד אדום הינו האגודה הלאומית ההומניטארית של ישראל, אשר איתור נעדרים בשעת אסון הוא חלק מהפעילות ההומאניטארית שהארגון עוסק בה. 

הקישור לאתר האינטרנט לאיתור נעדרים:   www.mdais.com/disaster/rc_movement

"אתם יוצאים למשימה בשם כל עם ישראל" 220

בני אדם במשלחת צה"ל להאיטי


עדין לא נוצר קשר עם בתו של אייבי נתן