בתו של אייבי נתן, שרונה אלסייה, שנעדרה בהאיטי יצרה קשר עם משפחתה. הקשר עימה נותק מאז רעידת האדמה הקשה שפקדה את המדינה. ממשרד החוץ נמסר כי אין עוד ישראלים נעדרים בהאיטי.

יחידת האיתור של מד"א ומשרד החוץ סייעו למשפחות של הנעדרים בהאיטי ליצור קשר עם משפחתם. עם קבלת המידע על אזרחיים ישראליים שנמצאו בהאיטי בזמן רעש האדמה וטרם יצרו קשר עם בני משפחתם בארץ, פתח מד"א אתר אינטרנט ייעודי שהוקם על מנת לסייע לבני המשפחות למצוא את הנעדרים.

במד"א מספרים כי אנשי יחידת האיתור נרתמו לסייע לבני משפחתה של בריז'יט פייר, שהיא ובנה שגב בן התשע היו בין הנעדרים בשעות הראשונות, אך כעבור שעות ספורות הודיע דוד עמשי - אביו של  שגב - שהם יצרו קשר איתו. גם עם ששת הנעדרים האחרים בהאיטי נוצר קשר.

פיקוד העורף הטיס הלילה (שישי) להאיטי משלחת של יחידת החילוץ וחיל הרפואה כדי לסייע בטיפול במאות אלפי הפצועים שנפגעו ברעידת האדמה ושחלקם עדיין מתחת להריסות. 

וידאו: הכנות והעמסת הציוד על המטוסים במהלך הלילה, לקראת היציאה לדרך

משלחת הסיוע של צה"ל להאיטי

מפקד המרכז לציוד רפואי בצה"ל סא"ל משה מיוחס סיפר לערוץ 7 על המשימה, "מדובר בציוד רפואי גדול שיגיע יחד עם משלחת גדולה של רופאים, מנתחים, כירורגים וגניקולוגים כדי שנוכל להקים בהאיטי בית חולים שדה, שיכלול ציוד מודרני, חדרי לידה כדי שנוכל לטפל בכולם". 

לדבריו צה"ל מתורגל היטב בטיפול באסונות בסדרי גודל דומים, "יש במשלחת כמאה וחמישים אנשי צוות, פרמדיקים וחובשים. לחיל הרפואה יש מסורת ארוכה של הקמת בתי חולים שדה, בפעם האחרונה נסענו ב-2002 לאסון בהודו, קודם לכן באסון בתורכיה, כך שיש לנו הרבה ניסיון". 

הצלב האדום הבינלאומי מעריך כי 50 אלף בני אדם נספו ברעש האדמה שפקד את האיטי שלשום. הגורם הוסיף כי כשלושה מיליון מתושבי המדינה הושפעו מהאסון, רובם נשארו ללא קורת גג.

האו"ם הודיע הבוקר כי 36 אנשי או"ם נהרגו ברעידת האדמה בהאיטי. עוד דווח כי יותר מ-200 אנשי או"ם נעדרים בהאיטי.

נשיא האיטי לשעבר, ג'ין ברטרנד אריסטיד, שהוגלה לדרום אפריקה, הודיע היום כי בכוונתו לשוב למדינה בעקבות רעידת האדמה הקשה שפקדה אותה. הוא לא ציין מתי הוא עתיד לשוב למדינה.