תושבי שכונת עג'מי ביפו הגישו היום (ה') ערעור לבית המשפט העליון נגד ההחלטה לאשר בנייה לדתיים בלבד בשכונה.

"אין גבול לניסיונות העיכוב של האגודה הפוסט ציונית לזכויות האזרח." אמר מנכ"ל "באמונה" ישראל זעירא בתגובה לעתירה נגד זכייתה של חברת הנדל"ן "באמונה" לבניית פרויקט מגורים ביפו.

כזכור, לפני כחודש דחה סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב השופט יהודה זפט את עתירת "האגודה לזכויות האזרח". השופט יהודה זפט שדן בתיק דחה לחלוטין את העתירה ואף חייב את העותרים בתשלום פיצויים על סך 20 אלף ₪ לכל אחד מארבעת הנתבעים. השופט זפט כתב בפסק הדין כי "ראוי להוסיף כי העתירה לוקה בחוסר תום לב בכך שבעוד רוממות עקרון השוויון בגרונם, מהעתירה עולה בבירור שלשיטת העותרים ראוי לייעד את המגרש למגזר המסוים ביקרו הם חפצים."

"חבל שבאופן מכוער מנסים לבטל זכייה חוקית ומוסרית למהדרין ע"י מניפולציות משפטיות." אמר זעירא, והוסיף כי "כפי שקבע בית המשפט ההתנהלות של העותרים לוקה בחוסר תום לב מה גם שמדובר בקרקע שבעבר שכן בה בית כנסת. חברת באמונה ממשיכה לקדם את התכניות בעירית ת"א וכבר רשמה חוזה חכירה על שמה במנהל מקרקעי ישראל".

זעירא הוסיף "בכוונת החברה לאתר קרקעות זולות נוספות ע"מ לבנות מתחמי דיור לציבור הדתי ברחבי הארץ ולהמשיך ולחזק את מגמת ההתנחלות בלבבות של הגרעינים התורניים