לא יעלה על הדעת. וקנין
לא יעלה על הדעת. וקניןפלאש 90

"הלחץ הציבורי עושה את שלו והמתקפה התקשורתית של ראש העיר בני וקנין ותושבי העיר עשתה את שלה", מסרה עיריית אשקלון בתגובה להחלטת נתניהו לבדוק שנית את סוגיית מיגון ברזילי.

ראש העיר, בני וקנין התייחס בזעם לפני ואחרי ההחלטה של הממשלה להזיז את חדר המיון ממקומו ולבנות אותו רחוק מבית החולים ובכל כלי התקשורת הארציים והביע את מחאתו והזהיר מפני פגיעה בחיי אדם נוכח אותה החלטה שגויה.

לאחר ההחלטה התארגנה קבוצת תושבים ובראשם רמי טל ובסיוע ותמיכה עם העירייה הוקם אוהל מחאה סמוך לבית החולים והוחל בהחתמת עצומה. לאוהל הגיעו רופאים ואזרחים רבים.

ראש  העיר אשקלון ציין כי במהלך מבצע עופרת יצוקה, "העיר אשקלון ספגה למעלה מ-200 קסאמים וגרדים. רוב החולים  בברזילי פונו מכאן ונאלצו לקבל טיפול בבתי חולים אחרים.  עכשיו מבקשים לעכב את הבנייה ולבזבז עוד עשרות מליוני שקלים. זהו בזבוז מיותר מאוד".

בנוסף מציין וקנין כי באחרונה חלה התחממות בגזרה הדרומית ומאז תום מבצע עופרת יצוקה לפני כשנה נורו לעבר הדרום למעלה מ300 קאסמים. "אי אפשר לסגור עיניים ולומר שלא  קורה כלום. ירי מסיבי עלול להידרדר בכל רגע"

וקנין מצר על העובדה שהרב ליצמן המשמש כסגן שר בריאות "נכנע לקומץ קיצוניים שעושה הכל כדי למנוע בנייה במקום תחת איצטלה שיש קברים. אף אחד לא קבע שהם יהודיים חד משמעית וחוץ מזה אפשר להזיז קברים ממקום מקום אין בעיה הלכתית עם זה", אמר.