יו"ר הועד המקומי ביישוב עלי שבבנימין, קובי אלירז, מביע תקווה בראיון לערוץ 7 כי בית המשפט העליון יקבל את טיעוני המתיישבים בעלי וידחה על הסף את העתירה של שלום עכשיו להריסת הבתים בשכונת היובל, ביניהם בתיהם של הקצינים המצטיינים רועי קליין ואלירז פרץ הי"ד.

"הבתים של אלירז פרץ ורועי קליין, שני לוחמים שנפלו בקרבות על הגנת מדינת ישראל, הם על אדמות מדינת ישראל. תנועת 'שלום עכשיו' הגישה את העתירה לפני חמש שנים, כשבעצם מדובר באדמות מדינת ישראל. לפני עשרה חודשים היו צריכים להכשיר את השכונה, אלא שבעקבות העתירה בית המשפט ביקש מהמדינה לתת תשובות, בתחילת חודש מאי בית המשפט צריך להחליט. יש פה עתירה פוליטית ואנחנו בטוחים בצדקת טענותינו, הבתים האלה הם על קרקעות מדינה ואין אף פלשתיני חוץ משלום עכשיו שמבקש את האדמות לעצמו, ואת זה אני אומר בלי שום קשר לעובדה שיש פה שתי משפחות שאיבדו את יקיריהם בקרב".

לדבריו העתירה של שלום עכשיו מבוססת אך ורק על הממצאים של דו"ח טליה ששון, "הקייס היחיד שלהם זה מה שכתבה טליה ששון בדו"ח, אבל אין לדו"ח הזה שום תוקף, אנחנו משוכנעים שהעניין יוסדר, השכונה הזאת כמו עוד מקומות נוספים נבנו על פי הוראת המדינה, אין אף פלשתיני שתובע את האדמות האלה, כך גם הבתים ביישוב חרשה".

אלירז מציין כי בתיהם של משפחות קליין ואלירז הם דוגמא ומופת לצביון המיוחד של הבתים בשכונת היובל, "השכונה הזאת נבנתה בשנת היובל למדינה, אנשים שגרים פה הם בתחושה שליחות, יש פה גם אנשי צבא, דמויות ציבוריות ואנשי חינוך וכמובן לומדי תורה, זה המאפיין של שכונת היובל, ופתאום מישהו החליט שזה מאחז לא חוקי, זה מעשה לא מוסרי, העובדה ששניים מהשכונה נפלו למען מדינת ישראל רק מעצימה את התחושות הקשות, אנחנו מקווים שבעוד שלושה שבועות בית המשפט העליון יקבל את התשובות מהמדינה ויאמץ אותן, כדי שהבתים האלה יוכשרו סוף סוף".