הרשות השניה פתחה בהליך הפרה נגד "רדיו ללא הפסקה", זאת בעקבות התבטאויותיו של השדרן גבי גזית נגד החרדים והמתנחלים ששודרו בשבוע שעבר, כך דווח באתר 'אייס'.

סמנכ"ל רדיו בפועל ברשות השניה, עידית צ’רנוביץ, פנתה למנכ"ל ’רדיו ללא הפסקה’, איל פאר, בטענה לפיה נעשתה לכאורה פגיעה בכבודן ובשמן הטוב של אוכלוסיות המתנחלים והחרדים באופן בוטה וגס, ובשידור האמור נחצו לכאורה גבולות המותר והראוי בשידורי תחנת רדיו ציבורית ומסחרית.

פאר השיב כי גזית בחו"ל וכי הוא מבקש לדחות את תשובתו עד לשובו של גזית לארץ. ברשות דחו היום את הדרישה, עקב מה שהגדירו  "דחיפות הנושא וכמות התלונות החריגה".

העיתונאי גבי גזית השתלח בשבוע שעבר בצורה חריפה ביותר בציבור החרדי. בתכניתו ב"רדיו ללא הפסקה" כינה גזית את החרדים "עלוקות", "פרזיטים" ו"תולעים", וקרא לגרשם לחו"ל או לרכזם בשכונות משלהם, כשהם מנותקים ממים ומחשמל. 

"אין בהם כל תועלת. הם לא תורמים כלום. הם פרזיטים מהסוג הגרוע ביותר. ומצידי, אם זה היה ריאלי, הייתי אורז את כולם באריזה אחת ומשלח אותם לאחיהם בחצרות ברוקלין החשוכות. שם יגורו בחשכת ימי הביניים, או כאן סגורים בחומותיהם וללא שום קשר למדינת ישראל".

על המתנחלים אמר גזית, "זה מתחיל במתנחלים, אלה שיונקים את ביטחונם ועצמאותם הכלכלית מהמדינה. אלה שקיבלו הטבות מפליגות בדיור ותעסוקה, אלה שחיילי צה"ל יוצרים סביבם חומה של ביטחון. בדיוק אלה מוצאים את היום הזה ראוי להתפרע, לכלות את זעמם הקדוש בפלסטינים, ובזה אין כל חדש כי זה לחם חוקם. כשמישהו מעיז להפריע להם במלאכת הפוגרום הקדושה שלהם הם מפנים את האלימות שלהם לעבר חיילי צה"ל".