במלאת שלושים שנה לאלבום רוצי שמוליק של הזמר אריאל זילבר, אומר הזמר לערוץ 7 כי התקשורת מעדיפה היום להשמיע רק את שיריו הישנים, "מאז גוש קטיף הם אומרים לי שהם לא רוצים את השירים שלי, אחרי שחזרתי בתשובה מבחינתם עברתי על כל העבירות. אחרי גוש קטיף יצרתי הרבה שירי מלחמה ושירי מחאה כמו באלבום פוליטיקלי קורקט צעקתי שם על כל מי שעשה את התכנית הזאת דיברתי נגד הגרוש".

הוא מספר על הדיסק החדש שהוא עומד להוציא בהשראת הרב יצחק גינזבורג, "בדיסק הקרוב יש שירים של הרב יצחק גינזבורג, חלק מהשירים מתבססים על ספר תהילים, שירים כמו תתעורר כי אתה נמצא בחושך החזק, או שירים כמו,  ה' מתיר אסורים מפסוקי דזימרא וה' ימלוך ועוד, המוסיקה היא של הרב יצחק גינזבורג שהוא מוסיקאי מוכשר מאוד.

אנשים  אומרים לי תעשה שירים כמו רוצי שמוליק, מה אתה מתעסק עם ספר תהילים, אגב בדרך כלל אני מתחיל לכתוב את המוסיקה וקצת קשה לי להתאים את המוסיקה למילים של התורה".

לדבריו היום שלו מתחיל בלימוד תורה, "כל עולמי זה המוסיקה והתורה, כל יום יש לימוד של חב"ד, רמב"ם, תניא משניות ועוד, כל יום שלוש שעות וזה ממלא אותי ואז אני ממשיך בנפש חפצה לעבודה המוסיקלית, התורה היא דרך החיים, מוסיקה זה מקצוע הדבר היחיד שאני יודע לעשות".

אין לו טענות על תחנות הרדיו שלא משמיעות אותו, "כמובן שזה מדגדג לי אבל אין לי טענות, כל  אחד בוחר את העולם שאליו הוא משתייך, ולכולם יש זכות בחירה".