פרס עמינח ליצירה הספרותית הציונית-דתית ניתן הערב (ב'), זו השנה ה-24, לארבעה מחברי ספרים בתחומים שונים הקשורים לציונות-הדתית. הפרס ניתן בידי קרן העזבון על שם מרים ונחמיה עמינח ז"ל, השייכת להסתדרות הפועל המזרחי.

את הפרס קיבלו השנה ארבעה אישים: הרב שמעון גרשון רוזנברג ז"ל, הידוע בכינויו הרב שג"ר, קיבל פרס לתרומה ייחודית לחקר הוראת התלמוד, על ספרו "בתורתו יהגה יומם ולילה" – לימוד גמרא כבקשת אלוקים. את הפרס קיבלה בשמו אלמנתו מרים תבדל"א.

הפרס לחקר תולדות הציונות הדתית במאבקיה הפוליטיים ניתן לפרופ' אליעזר דון-יחיא מאוניברסיטת בר-אילן, על ספרו "משבר ותמורה במדינה החדשה".

פרס לחקר תולדות ההתיישבות הציונית-דתית ניתן לעיתונאי וחוקר ההתיישבות חגי הוברמן, על ספריו "שורשים בחולות" על ההתיישבות היהודית בחבל עזה עד לעקירתה, ו"כנגד כל הסיכויים"  הסוקר 40 שנות התיישבות ביו"ש תשכ"ז-תשס"ז.

פרס לחקר תולדות הקהילות היהודיות בתפוצות ניתן לד"ר אהרון גימאני מאוניברסיטת בר-אילן, על ספרו "חבצלת השרון לרבי יחיא בשירי". את הפרסים חילקו יו"ר חבר השופטים פרופ' נח עמינח, אחיינם של נחמיה ומרים עמינח ז"ל, ומזכ"ל הפועל-המזרחי ויו"ר הנהלת הפרס אליעזר אבטבי.