תלידים בכיתה
תלידים בכיתהפלאש 90

בחינת הבגרות במתמטיקה נתקלת בקשיים נוספים, אתר משרד החינוך, ממנו אמורים המורים והמנהלים להוריד את בחינת הבגרות במתמטיקה, קרס בצהריים כחצי שעה לפני הבחינה שנקבעה לשעה 13:00.

משמעות הדבר היא כי תלמידים רבים לא יכולים בשעה זו להיבחן ולא ברור מה יעלה בגורל הבחינה. הבחינה הועלתה לאתר לאחר שנחשף כי הבחינה המקורית הולדפה לתלמידים ומשרד החינוך חיבר שאלון חדש אותו העלה לאתר מאובטח. המורים היו אמורים להוריד את הבחינה באמצעות סיסמא אך האתר לא עמד בעומס וקרס.

למרות הדיווחים במשרד החינוך ציינו כי מרבית בתי הספר ברחבי הארץ הורידו בהצלחה את טופס בחינת הבגרות במתמטיקה, "בתי הספר ברחבי הארץ קיבלו את שאלוני בחינות הבגרות במתמטיקה. משרד החינוך הפעיל שלוש מערכות לשליחת השאלונים- מערכת אתר המשרד, מערכת הגיבוי וכן באמצעות מנהלי מחוזות המשרד", נכתב בהודעת המשרד.

עוד נמסר כי תתאפשרנה הארכות זמן הנדרשות לבתי הספר שהתחילו את הבחינה באיחור. 

הבוקר הודיע משרד החינוך על פתיחת מרכז המעקב המיוחד של משרד החינוך לקראת הבגרות המתמטיקה. המרכז אמור לתת שירות ותמיכה למנהלי בתי הספר אשר יורידו את בחינות הבגרות מאתר האינטרנט של אגף הבחינות במשרד.

יו"ר ועדת החינוך והתרבות ח"כ זבולון אורלב וועדת החינוך נתנו אתמול גיבוי מלא לשר החינוך ולמנכ"ל המשרד שהחליטו לקיים את בחינת הבגרות במתמטיקה למרות גניבת השאלון. "כמה גנבים לא ישבשו את החיים ולא ימנעו מתלמידים שלמדו והתכוננו, להיבחן ולהוכיח את יכולתם", אמר אורלב.

למרות הכול, נראה שהגנבים אכן הצליחו לשבש את קיום הבחינה...