משפ' פולארד נפרדת מהרב אליהו

אסתר פולארד, רעייתו של יהונתן פולארד, מספרת לערוץ 7 על פעילותו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל למען פולארד ומספרת על תגובתו של פולארד לידיעה המרה.



יהונתן פולארד: אנו חשים יתומים ושבורי לב



יהונתן פולארד קיבל בזעזוע את ובכאב עמוק את הידיעה על פיטרתו של רבו האהוב הראשל"צ מרדכי אליהו זצוק"ל. אנו מביאים בפניכם ציטוט מדבריו לאשתו אסתר מייד לאחר קבלת הבשורה המרה.

ברוך דיין האמת, מאז פטירת האמהות שלנו לא חווינו אבדן כה עמוק ובלתי נסבל. אנו חשים שבורי לב ושכולים. אנו יתומים במובן העמוק ביותר של המילה. הרב השאיר לנו אחריו מורשת נפלאה, וזהו הדבר החשוב ביותר שעלינו להמקד בו. במשך כל השנים שבהן זכינו להיות חלק מחייו, היה זה הרב שנתן לנו כח; הוא נתן לנו הכוונה; הוא נתן לנו תקווה.

הרב הראה לכל עם ישראל  מודל כיצד יהודי אמיתי צריך להיות. הרב לא ידע פחד מהו, הוא היה חזק, הוא היה פיקח, הוא היה מהימן, הוא היה מסור. הוא היה יציד במסירותו לארץ ולעם ישראל. הוא היה עובד השם אמיתי. הוא לא פחד מאיש - רק מהשם.

זהו המודל שהוא נתן לנו וזהו המודל שימשיך לעורר אותנו. זהו המודל של התקווה ששווה לחיות למענה.

ברוך השם, יש לנו עושר עצום של זכרונות מהזמן שזכינו לשהות במחיצתו של הרב. עם איזו רוח טובה, חום , תבונה וחביבות הוא המשיך שוב ושוב לברך אותנו! כמה עשירים אנחנו בכך שהייתה לנו הזכות להיות ילדיו ולהיות נתונים תחת השפעתו! יהי

רצון שזכרונו של רבנו האהוב יביא לברכה לכל עם ישראל.