בית המשפט העליון דחה אתמול את הערעור שהגישו בעלי אולם ורסאי, אבי עדי ואפרים אדיב. השניים הורשעו בזמנו בבית משפט השלום בגרימת מוות ברשלנות וחבלה ברשלנות בפרשת אסון קריסת רצפת אולם השמחות ורסאי במאי 2001. שני בעלי האולם נידונו ל-30 חודשי מאסר.

עו"ד אסף פוזנר פרקליטם של המשפחות השכולות, אומר שגזר הדין הקל יחסית, מתגמד לנוכח סבלם המתמשך של המשפחות השכולות, שעדיין לא קיבלו את הפיצויים המגיעים להם, "הגשנו תביעות פיצויים ליותר מ- 400 נפגעים, עברו כבר יותר מתשע שנים ועד היום אף אחד מהתובעים לא קיבל פיצוי".

"אבות איבדו את ילדיהם, ילדים התייתמו, נשים התאלמנו, לרבים מהניצולים יש אחוזי נכות, קרובים משפחה מדרגה ראשונה נותרו ללא מפרנס, הרבה סובלים מנזקים פסיכיאטרים ועד היום הם לא קיבלו דבר" הוסיף.

עו"ד פוזנר טוען שהמדינה נתנה עד כה סכום של פיצוי זעום למשפחות, "באלפיים ושתיים נחקק חוק מיוחד שקבע סיוע כספי למשפחות, חלקם קיבלו שמונים אלףש"ח, או שישים אלף, סכומים נמוכים מאוד, הם  מקבלים ביטוח לאומי, קצבת שארים ומיעוטם מקבל גם קצבאות עבודה, הסכומים האלה לא מספיקים לאור האירוע המיוחד, הנתבעים המרכזיים הם מוסדות המדינה כמו עיריית ירושלים ומדובר פה בסכומים גדולים מאוד, מעל שני מיליון ש"ח לכל משפחה ואנחנו מחכים לפסיקת בית המשפט".

לטענתו היום יותר מעשר שנים אחרי, סוף טוב כבר לא יכול להיות לפרשה, "יש פה אנשים שהפסיקו לעבוד, חלקם נכים, אנשים צריכים להיות ניידים ולהוציא הרבה כספים על מוניות, ואחרי כל הכסף שהמשפחות הוציאו רובם במצב כלכלי קשה,  גם אם היום הם יקבלו את הפיצויים זה כבר לא יהיה סוף טוב, לקבל פיצויים אחרי כל כך הרבה שנים זה לא ממש Happy End ".