"מי יגיד לי אמא בוקר טוב, אמא בואי תעשי איתי שיעורים, אמא קחי אותי לחברים. הם כבר לא יגידו לי את זה, אתם הייתם צריכים לשבת עלי שבעה ולא אני עליכם, אני מבטיחה לכם שאחרי שהוא יישב מאחורי סורג ובריח אני אבוא אליכם כי אמא לא נוטשת את הילדים שלה".

כך ספדה הערב לילך שם-טוב את שלושת ילדיה. מאות בני אדם השתתפו בהלוויותיהם של אור בן ה-5, רוני בת ה-8 ועומר בן ה-10, שלושת הילדים שנרצחו אמש על פי החשד על ידי אביהם, איתי בן דרור.

הלוויות נערכו הערב בבית העלמין בנתניה. "איך אפשר לאבד שלושה ילדים בבת אחת, סתם כי הם רצו ללכת לאבא שלהם. אני אוהבת אתכם כל כך, באתי להיפרד מכם" - אמרה לילך בבכי ליד הקבר.

בני משפחתו של בן דרור לא הגיעו להלוויות לבקשת משפחתה של האם לילך שם טוב. בהודעה מטעם משפחת בן דרור נכתב כי "המשפחה רוצה לחבק ושותפה לצער של משפחתה של לילך. נענינו לבקשת משפחתה של לילך, ולמרות הכאב והצער הפרטי העמוק של הסבא, הסבתא וכלל המשפחה, נכבד את בקשתם של משפחתה של לילך לגבי אי השתתפותנו בלוויה".

מהמשפחה נמסר עוד כי "אנחנו המומים ומרוסקים מהאירוע הנוראי שנחת עלינו. אנחנו מוקיעים ומתנערים מהמעשה הנפשע של איתי, ומשאירים לחוק למצות איתו את הדין. המשפחה מחבקת את לילך ושותפה איתה לכאב הבלתי אנושי שלא ניתן לתיאור או לעיכול".

בצהריים האריך בית משפט השלום ברמלה את מעצרו של בן דרור בעשרה ימים. בן דרור הגיע לבית המשפט היישר מבית החולים לניאדו בנתניה, לאחר שנבדק על ידי צוות בית החולים והוחלט לשחררו. כמו כן, הוחלט כי הוא יעבור בדיקה פסיכיאטרית ב-24 השעות הקרובות.

לילך שם טוב, גרושתו של בן דרור ואמם של שלושת הילדים, התייחסה זמן קצר לפני הלוויותיהם להחלטת בית משפט השלום ברמלה לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית. שם טוב אמרה בריאיון לתוכניתו של רפי רשף בערוץ 10, כי "אם איתי יימצא לא שפוי - את הרצח הבא אני אבצע".

היא הסבירה כי היא מאמינה שבן דרור לא יאפשר לה להשתקם לאחר הטרגדיה שפקדה אותה. בנוסף סיפרה האם כי בכוונתה להגיע לכל הדיונים בביהמ"ש ולהגיד לו "בפנים בדיוק מה שהוא: רוצח". לדבריה, "הדאגה היחידה שלי כרגע בחיים היא שהוא יהיה מאחורי סורג ובריח".