אוסף שנות מאסר
אוסף שנות מאסר

בניגוד לכל הנהלים, 4 חוקרי שב"כ חקרו את העצור דוד סיטבון ביום שבת מהשעה 10.00 עד 22.00 , תוך שימוש במחשבים וכפיתת ידיו מאחורי גבו. כך עולה ממידע שהגיע לערוץ 7.

השב"כ ביקש להאריך את מעצרו ב-8 ימים, אך מעצרו הוארך עד יום חמישי.

עורכי דינו טענו בנוסף כי מדובר בעבירה שחלה עליה התיישנות, אך בית המשפט הודיע כי יידון בבקשה מאוחר יותר.

הערב יוגש ערר לבית המשפט המחוזי בפ"ת.

ביום שישי נפגשו עורכי הדין המייצגים מטעם עמותת "חוננו" עם העצורים חיים פרלמן ודוד סיטבון. עורכי הדין אריאל עטרי ושרון נהרי סיפרו אחרי הפגישה כי השניים עוברים התעללות קשה ע"י שרות הביטחון הכללי.

עורך הדין שרון נהרי, המייצג את חיים פרלמן, סיפר כי מרשו היה קשור לכיסא אזוק במשך 18 שעות כל יום במשך עשרת הימים האחרונים.

נהרי סיפר עוד כי פרלמן עובר תקיפות פיזיות ונפשיות בנסיון להביא אותו להודות במיוחס לו. "תודה שביצעת את המעשים", צעקו בתוך אוזנו מספר פעמים חוקרי השב"כ והטיחו מספר קללות גסות נגד אשתו.

נהרי אמר "אני מזועזע. אני כל כך הרבה שנים עורך דין ולא שמעתי על מקרים כאלה. זו אכזריות והתעללות בכוונתי לנקוט בהליכים משפטיים נגד המעורבים בחקירה", אמר. "אם אלה השיטות שלהם עדיף שיסממו אותו בכל מקרה אין כל ערך לחקירה כזו", אמר.

שרות הביטחון הכללי מסר בתגובה לטענות: חיים פרלמן נחקר בחשד לביצוע שורה של עבירות חמורות, לרבות מעשי רצח וניסיונות לרצח.  חקירתו מתקיימת ע"פ כל הכללים, הנהלים ועל-פי דין ומתנהלת תחת פיקוח בתי המשפט במסגרת ההליכים המשפטיים השונים שהתקיימו בעניינו מאז מעצרו. במסגרת הליכים אלו, נשאלו הנחקרים לגבי מצבם , ולא העלו כל טענות הנוגעות להתעללות לכאורה, כדוגמת אלה המושמעות כעת ע"י עורכי דינם. המדובר בשלב נוסף במסע ההכפשות המתנהל כנגד שירות הביטחון הכללי מאז מעצרם של החשודים.