השבוע (א') נפתחה הקייטנה השנתית של איל"ן בישיבת ההסדר קרני שומרון. הקייטנה מיועדת לילדי עמותת  איל"ן הסובלים משיתוק מוחין ופיגור. במהלך הקייטנה ייהנו הילדים מפעילויות אתגריות, פעילויות כייף, סדנאות אומנות, הופעות אומנים והפעלות מגוונות.



מדובר בקייטנה של ילדי "אילן" הגדולה ביותר בארץ עם 120 חניכים כאשר לכל חניך מוצמדים שני מתנדבים לפחות. החניכים חולקו לשתי קבוצות לפי גילאים כאשר בישיבת ההסדר קרני שומרון יתארחו כ – 50 חניכים מגילאים 10-21 ובאולפנת קדומים  יתארחו שאר החניכים מגילאים 21-35.



בישיבת ההסדר קרני שומרון ילוו את הקייטנה מאות מתנדבים החל מתלמידי הישיבה ועד תושבי קרני שומרון והאזור  שנרתמים לעזרה בהמוניהם מידי שנה. כל אחד מהתושבים תורם לפי היכולות והכישרון שלו: הסעות, הפעלות מסוימות, חלוקת קרטיבים ועוגות לילדים, צילומים והפקת סרטים ועוד.



ילדים רבים חוזרים לקייטנה בקביעות כל שנה וקשרים חמים נוצרים בינם לבין המדריכים ותושבי הישוב שעוטפים אותם באהבה ומעניקים להם מידי שנה חוויות יוצאות דופן.



הקשר בין ישיבת ההסדר קרני שומרון לבין עמותת  איל"ן נמשך גם במהלך השנה. פעמיים בחודש מגיעים מכל רחבי הארץ 15 ילדי עמותת  איל"ן הסובלים מנכות, אוטיזם ופיגור להתארח במהלך סוף השבוע בנופשון שומרון אשר ממוקם בתוך הקמפוס של הישיבה.  במסגרת הנופשון נהנים הילדים מסוף שבוע של כייף: פינות יצירה, משחקים, בריכת כדורים והמון המון אהבה.



שמעון צוריאלי, מנכ"ל איל"ן: "הקייטנות של איל"ן זה מעשה חסד שאין שני לו, הקייטנות מעניקות לנכים שבוע של חוויה בלתי נשכחת והתנסות באתגרים כמו כל ילד אחר בן גילם. הקייטנה בישיבת ההסדר בקרני שומרון ואולפנת קדומים היא מאחת הקייטנות הגדולות של איל"ן, היא נעשית בהתלהבות ובמסירות חסרת תקדים ואנו גאים שיש לנו את הזכות להיעזר בישוב ובבני הנוער הנפלאים לביצוע קייטנה זו".