"זו היתה חקירה מיותרת. יכול להיות שהמטרה היתה להראות לשופטים שדנו במקביל בערר של פרלמן על מעצרו, שיש התקדמות בחקירה" – כך אמר הערב עו"ד יוסי לין, עורך דינו של שמעון חן, בשיחה עם 'ערוץ 7'.

שמעון חן, בן 35 ממצפה יריחו, חברו האישי של חיים פרלמן החשוד בפגיעה בפלשתינים, עוכב אחר-הצהריים למספר שעות לחקירת משטרה. באותה שעה נדון ערעורו של חיים פרלמן על הארכת מעצרו. כאמור, עו"ד לין משוכנע שכל מטרת החקירה היתה להראות לשופט שיש התפתחות בחקירה ולכן יש צורך בהארכת המעצר של פרלמן.

"בחקירה של שמעון חן לא היה שום דבר" – אומר יוסי לין – "שאלו אותו על הקשרים עם חיים פרלמן. הוא הודה שהוא חבר טוב שלו, ושהוא מכיר אותו שנים. חן סיפר שהם הלכו ביחד לקולנוע, ושהוא לא מאמין שפרלמן עשה את הדברים המיוחסים לו. החוקרים ניסו להטיח בפניו שפרלמן שיתף אותו במידע על הפגיעה בפלשתינים. שמעון חן הכחיש כמובן הכל. אחרי מספר שעות הוא שוחרר".

בתוך כך, בית המשפט המחוזי בפ"ת דחה היום את הערר בעניינו של חיים פרלמן. בעמותת "חננו" אומרים כי פרלמן סיפר בדיון שההתעללות של חוקרי השב"כ נמשכת, וכי היום ציוו עליו חוקרי השב"כ לעמוד על רגליו בזמן החקירה. לאחר שלא התייחס הרימו אותו חוקרי השב"כ כשהם אוחזים בכח בידיו האזוקות מאחורי גבו וכמעט שהוציאו את ידיו ממקומם.

ב"חננו" מוסיפים כי גם הקללות והגידופים הקשים נמשכים ללא הפסקה במשך שעות על גבי שעות. לדבריהם, למעט השיחות שהתקיימו בין פרלמן לאנשי השב"כ טרם מעצרו, לא הוטחה בו ולו ראיה אחת הקושרת אותו לאירועים המיוחסים לו.